pátek 30. září 2011

H&M Summer Nails

Tak léto konečně skončilo, ač to tak podle počasí posledních dní nevypadá, ale i tak si ho připomenem letní kolekcí laků z H&M, kterou jsem vyhrála u Rendy na blogu Ordinary Life.
Znáte to přísloví darovanému koni...., no jenže mi to nedá a musím vše popravdě vypsat.

Nejdřív popíšu, co mají všechny laky společné: děsný šteteček, malý a špatně se mi s ním lakovalo a blbě se držel (a u modrého byl ještě navíc dost naježený). Konzistence všech je docela hustá, možná by to chtělo kapku thinneru, ale byla jsem líná. Díky tomu se špatně nanášely, musela jsem se hodně snažit, aby to vypadalo jakž takž jednotně.
Samotným barvám nemám co vytknout, klasické pastelové, krom modrého, který má stříbrný shimmer. Barvy nejsou vůbec unikátní, takže doporučuju poohlédnout se po takových u jiných značek. Ovšem ten modrý se mi i přes všechny nepříjemnosti hooodně líbí, to je přesně moje barva.



U všech jsem musela dát 3 vrstvy (bez nadlaku).



Coral
na sluníčku

ve stínu

denní světlo s bleskem

denní světlo s bleskem


Yellow
na sluníčku

ve stínu

denní světlo s bleskem

denní světlo s bleskem


Mint Green
na sluníčku

ve stínu

denní světlo s bleskem
denní světlo s bleskem


Light Blue
na sluníčku

na sluníčku

ve stínu

denní světlo s bleskem

denní světlo s bleskem

7 komentářů:

  1. jee, ty barvy jsou super (až na tu žlutou), přesně takový mám ráda:)

    OdpovědětVymazat
  2. I missed those in our H&M. Too bad, because they all look great.

    OdpovědětVymazat
  3. Coral je nejhezčí,opravdu furt dokola musím obdivovat tvoje krásný nehty :)!

    OdpovědětVymazat
  4. jo, ten poslední se mi taky líbí, vypadá jak deštivej den, takový laky mám taky ráda. ale jinak bych na tu sadu asi neměla trpělivost, takže díky, protože občas na ně v hm taky zízám.

    OdpovědětVymazat
  5. Suzie: Barevně jsou hezké všechny, ale modrá vede ;)

    Taya: They look good but havea bad brush :(

    Kockandy: Já si teda myslím, že jsou dost nic moc, ale děkuji moc! :)

    anniething: Přesně! No třeba to byla jen tahle sada, s HM lakama nemám žádnou zkušenost.

    OdpovědětVymazat
  6. V H&M si občas nějaký lak koupím a vždy velká spokojenost(než jsem objevila Opi, China Glaze atd). Nad touto sadou jsem taky uvažovala, ty barvičky jsou opravdu fajn. Ale když je blbý štěteček, otravné lakování ti znechutí i hezkou barvičku:(

    OdpovědětVymazat
  7. tohle jsou moje barvy! mně se teda hodně líbí všechny!

    OdpovědětVymazat