úterý 6. září 2011

7 make-up facts about me


Byla jsem nominovaná od Shaki z Shaki-days na malou kosmetickou štafetu :)


Pravidla:
1. Napiš kdo tě nominoval
2. Napiš 7 make-up faktů o sobě
3. Nominuj dalších 15 blogerů


7 makeup faktů o mně:

1. nenávidím odličování, ale hodně se snažím, abych nešla spát neodlíčená
2. tak půl na půl používám přírodní a nepřírodní kosmetiku
3. hodně se snažím používat kosmetiku netestovanou na zvířatech
4. mám mnohem raději rtěnky než lesky a úplně nejradši mám balzámy na rty
5. nejradši mám minerální makeup, s klasickým tekutým se nějak neumím nalíčit (ale jeden vlastním :)
6. odvážím se vyjít ven (se psem :) i úplně nenalíčená, i když mám docela dost nedokonalou pleť (= příšernou)
7. doma mám docela dost kosmetiky, kterou jsem si koupila jen proto, že se mi to líbilo a používám ji buď jen minimálně (tzn tak 1x za rok :) nebo vůbec

A posílám dál:





7 komentářů:

  1. dakujem za nominaciu co najskor sa ju pokusim splnit i ked ja som strasne nekreativna! ked vidim ako vy mate vsetko pekne popisane som zufala :)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji za nominaci :) já psala dneska o tom samém, ale v upravené verzi :)

    http://ordinarylife-my.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Sedmičky já se už naštěstí zbavila :-D Ale měla jsem to podobné. Ale jednou za čas mi to stejně ujede a koupím něco, co mi pak doma leží. Hlavně laky na nehty.

    OdpovědětVymazat
  4. bianca..: Nic si z toho nedělej, já jsem tohle dávala dohromady asi týden :D

    Rendy: Už jsem koukala :)

    Shaki: Tak to ti závidím, budu muset na sobě zapracovat ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za nominaci! Raději nebudu slibovat, že o tom napíšu, ono u mě taky není s čím se chlubit :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za nominaci, tak já na sebe tedy něco prásknu :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Nemáte vůbec zač ;) Já se vždycky skoro bojim někoho nominovat, abych mu nepřidělávala práci!

    OdpovědětVymazat