pondělí 26. září 2011

Co jsem dnes zase ulovila...Sephora atd.

Proč musím na injekce chodit k doktorovi, který má ordinaci v centru města a na každém kroku na člověka číhá nebezpečí obchodů? Prostě jsem dnes opět "pro jistotu" zašla do Palladia, mířila jsem do Lush pro jeden výrobek, co se už nebude vyrábět, a samosebou jsem musela zaběhnout i do Sephory. V Lushi jsem uspěla no a v Sephoře bohužel také. Měli tam akorát akci 2+1 zdarma na zlevněné výrobky (možná to trvá už déle, ale já o tom nevěděla). Plus také rozdávají kartičky na 20% slevu (do 30.9.11, kterou jsem si ovšem vzala až při odchodu, ale asi by se stejně na zlevněné věci neztahovala :)

Nejdřív všechno hezky pohromadě:
♥ Lush mýdlo Demon in the Dark - krásně voní po mátě a osvěžuje 
♥ paletka Urban Decay (viz níže)
♥ vymámený vzoreček Loccitane - hydratační krém s Andělikou - máte s ním někdo zkušenost, potřebuju velkou dávku hydratace, tak mi v obchodě doporučili tento, kdyžtak se podělte se zkušenostmi v komentáři, děkuju!
♥ rtěnka a pudr Benefit (viz níže)
♥ a plus bonus kaštan, který spadl ze stromu přímo vedle mě, když jsem šla na poštu, že by nějaké znamení?!


A teď Sephora úlovky podrobně:

Paletka Urban Decay Pirates of the Caribbean
jen tmavé barvy, jedna černá matna, jinak třpytkové, s černou tužkou na oči a malinkou bází pod oční stíny, zatím nevím, co s tím budu dělat, nejdřív bych asi měla navštívit kurz líčení tmavými odstíny :), pokud by byl zájem, můžu nafotit jednotlivé odstíny (590,-)

denní světlo

s bleskem


Rtěnka Benefit Party Crasher
růžová, spíš matná, na rtech ty piditřpytky nejsou vidět (200,-)
denní světlo

na sluníčku


Pudr Benefit Georgia
jemně broskvově zabarvený pudr s třpytečkami, hodlám ho používat zatím jako rozjasňovač, ale ještě budu zkoušet (490,-)
s bleskem

denní světlo

20 komentářů:

  1. ta paletka, pudr a rtěnka mají nádherné barvy, přesně moje oblíbené odstíny a ta rtěnka se mi hodně líbí, bude někdy foto i na rtech? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Biba: I know :)

    Shaki: Jj, proto jsem si ji koupila :D

    lovelyhair: Co jsem zkoušela fotit jiné, tak jsem zjistila, že mám děsně asymetrickou a nefotogenickou pusu, takže ty fotky nebyly publikovatelné. Ale ještě to zkusím...

    OdpovědětVymazat
  3. Ta paletka byla také zlevněná? Mají hodně věcí od Urban Decay? Už dlouho koukám na jejich stíny a paletky, hrozně se mi líbí jejich design! :))
    Ta Beneit rtěnka je krásná, moc se mi líbí. Měla bych tam taky vyrazit :D

    OdpovědětVymazat
  4. Káťa: Mám takový pocit, že od UD toto bylo jediné, ale ruku do ohně bych za to nedala, víc toho měli od Benefitu.

    OdpovědětVymazat
  5. dneska jsem v palladiu taky na ten 2+1 koukala a nakonec jsem nic nekoupila. mám překvapivě silnou vůli...

    OdpovědětVymazat
  6. Holky a je to všude v Sephorách tyhle akce? Chci vyrazit zítra na Chodov, tak jestli to má cenu:) A ty akce 2+1 je na všechno? Vždycky to bylo na Sephora značku..

    OdpovědětVymazat
  7. Paráda, taky jsem na UD koukala jen bych asi nevyužila barvy. JE zlevněná z 990 Kč a jediné co z UD mají (mívali všechno, ale neprodávalo se to, tak přestali dovážet).

    Já bych nakupovala,a le mě se líbí ty nezlevněné věci (viz Mekong a Chanel)

    OdpovědětVymazat
  8. A moc se mi líbí nové záhlaví.

    OdpovědětVymazat
  9. trb: Tu vůli ti závidím!

    Káťa: Já nevím, jestli je to všude, spíš je to náhoda, co kde zrovna mají. Akce 2+1 je jen na zlevněné zboží a je fuk jestli je to zn. Sephora či něco jiného. A ta slevová 20% kartička je na celý sortiment (a nejde mixovat s jinými akcemi a slevami, jak jsem se teď na ní dočetla :).

    Day: No já si taky nejsem jistá, jestli to bude pro mě, proto jsem ani žádné takhle tmavé neměla, tak se to aspoň budu muset s nima naučit :) Dík, ale přijde mi nějak depresivní :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to jsou super nové úlovky! Na tu paletku jsme koukaly s Dejničkou při dnech Marianne a nakonec jsme si ji ani jedna nevzaly s tím, že ty barvy budou moc tmavé a nevyužily bychom je často. Ta rtěnka se mi líbí moc a Po Georgii jsem kdysi hodně toužila, ale pak jsem si pořídila milion jiných tvářenek a trochu ji vypustila :-)
    A taky chválím nové záhlaví!

    OdpovědětVymazat
  11. viennettka: Dík! Jak jsem psala Dajánce, já žádný takhle příšerně tmavý nemám, no tak budu zkoušet :) A do Georgie vkládám naděje, že to bude rozjasňovač, takže jestli ne, tak asi poletí!

    OdpovědětVymazat
  12. tu UD som uz videla, je zaujmava a mohla by si nafotit konkretne farby:)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, nevíš, jestli se dá někde v Čechách sehnat UD Naked Palette?...u nás v Sephoře UD vůbec nemají...tak sem myslela, že v Čechách tahle značka není... ale tvůj nákup mě v tomhle směru mile překvapil...paletka a pudr vypadají supr.... :o)
    Díky Martina

    OdpovědětVymazat
  14. evie: Pokusím se nafotit a přidat během dneška.

    Martina: Já se v tom nevyznám, ale viz příspěvek Day výše, že tato paletka je jediná, co u nás mají. Tak se zkus zeptat kdyžtak ještě přímo jí.

    OdpovědětVymazat
  15. que paleta chique!!!! adorei =)
    Estou passando para desejar um ótimo dia =*

    OdpovědětVymazat
  16. Káťo, tu paletku měli v Palladiu i na Chodově a měli jich celkem dost;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Martino, ještě jsem koukala a narazila na lookfantastic na toto (nevím, jestli je to ona), posílají do ČR: http://www.lookfantastic.com/beauty/urban-decay-new/gifts-and-packs/urban-decay-the-naked-palette.html

    OdpovědětVymazat
  18. Je to ona, super, díky moc :o) Měj se

    OdpovědětVymazat