pondělí 26. září 2011

Co jsem dnes zase ulovila...Sephora atd.

Proč musím na injekce chodit k doktorovi, který má ordinaci v centru města a na každém kroku na člověka číhá nebezpečí obchodů? Prostě jsem dnes opět "pro jistotu" zašla do Palladia, mířila jsem do Lush pro jeden výrobek, co se už nebude vyrábět, a samosebou jsem musela zaběhnout i do Sephory. V Lushi jsem uspěla no a v Sephoře bohužel také. Měli tam akorát akci 2+1 zdarma na zlevněné výrobky (možná to trvá už déle, ale já o tom nevěděla). Plus také rozdávají kartičky na 20% slevu (do 30.9.11, kterou jsem si ovšem vzala až při odchodu, ale asi by se stejně na zlevněné věci neztahovala :)

Nejdřív všechno hezky pohromadě:
♥ Lush mýdlo Demon in the Dark - krásně voní po mátě a osvěžuje 
♥ paletka Urban Decay (viz níže)
♥ vymámený vzoreček Loccitane - hydratační krém s Andělikou - máte s ním někdo zkušenost, potřebuju velkou dávku hydratace, tak mi v obchodě doporučili tento, kdyžtak se podělte se zkušenostmi v komentáři, děkuju!
♥ rtěnka a pudr Benefit (viz níže)
♥ a plus bonus kaštan, který spadl ze stromu přímo vedle mě, když jsem šla na poštu, že by nějaké znamení?!


A teď Sephora úlovky podrobně:

Paletka Urban Decay Pirates of the Caribbean
jen tmavé barvy, jedna černá matna, jinak třpytkové, s černou tužkou na oči a malinkou bází pod oční stíny, zatím nevím, co s tím budu dělat, nejdřív bych asi měla navštívit kurz líčení tmavými odstíny :), pokud by byl zájem, můžu nafotit jednotlivé odstíny (590,-)

denní světlo

s bleskem


Rtěnka Benefit Party Crasher
růžová, spíš matná, na rtech ty piditřpytky nejsou vidět (200,-)
denní světlo

na sluníčku


Pudr Benefit Georgia
jemně broskvově zabarvený pudr s třpytečkami, hodlám ho používat zatím jako rozjasňovač, ale ještě budu zkoušet (490,-)
s bleskem

denní světlo