úterý 27. září 2011

Benefit & Urban Decay - fotky

Tak jsem se pokusila nafotit blíže včerejší nákup ze Sephory. Rovnou vás varuji, že na tohle focení šminek nejsem, ani mě to moc nebaví a nevím, jak na to. Tak omluvte sníženou kvalitu všeho :)

Paletka Urban Decay - The Black Palette
zatím jsem je použila jen na ruku na toto focení, ale pigmentace se mi zdá fajn, ta spodní řada je barevně výraznější a víc se mi líbí a úplně nejhezčí je Cobra :)

1. řada zleva: Black Dog, Barracuda, Jet
na sluníčku

denní světlo s bleskem

ve stínu

2. řada zleva: Sabbath, Cobra, Libertine
na sluníčku

denní světlo s bleskem

ve stínu


Pudr Benefit - Georgia
opravdu hodně světloučký s jemným třpytem, který vynikne jen na sluníčku, bez něj skoro není vidět

na sluníčku

ve stínu


Rtěnka Benefit - Party Crasher
má trochu růžový shimmer, ale nic převratného, krásně se roztírá a je na rtech příjemná, ale opět použitá zatím jen na focení, takže o výdrži nic nevím

na sluníčku

ve stínu


5 komentářů:

  1. Jůů a máš tu podzim, to je krása:-)
    Nad tou paletkou mě svrběla ruka dvakrtát, ale odolala jsem, jsem zvědavá jestli si to nezačnu později vyčítat:-D

    OdpovědětVymazat
  2. a víš co, ty fotky jsou moc pěkný... georgia mi přinde až moc nenápadná, to moc nechápu, jak to někdo může používat jako plnohodnotný rozjasňovač nebo cokoliv jiného

    OdpovědětVymazat
  3. přesně na všechny tyhle věci jsem se dívala, ale paletka mi přišla na mě dost tmavá, tak jsem si vzala rtěnku :) ale ta tvářenka vypadá vážně hezky, taková decentní

    OdpovědětVymazat
  4. Dejnička: Děkuju, podzim já můžu! Ještě jí určitě mají, tralala :D

    trb: Dík za pochvalu, mě těší, že se to někomu líbí! Já vlastně nevím, co ta Georgia oficiálně je, ale pochopila jsem z popisku, že je to pudr na projasnění celého obličeje.

    OdpovědětVymazat
  5. Rendy: viz můj komentář výše, ona to vlastně nemá být tvářenka :) A hele, myslím, že pár tmavých ve sbírce se vždycky hodí, no ne!?

    OdpovědětVymazat