úterý 27. září 2011

Benefit & Urban Decay - fotky

Tak jsem se pokusila nafotit blíže včerejší nákup ze Sephory. Rovnou vás varuji, že na tohle focení šminek nejsem, ani mě to moc nebaví a nevím, jak na to. Tak omluvte sníženou kvalitu všeho :)

Paletka Urban Decay - The Black Palette
zatím jsem je použila jen na ruku na toto focení, ale pigmentace se mi zdá fajn, ta spodní řada je barevně výraznější a víc se mi líbí a úplně nejhezčí je Cobra :)

1. řada zleva: Black Dog, Barracuda, Jet
na sluníčku

denní světlo s bleskem

ve stínu

2. řada zleva: Sabbath, Cobra, Libertine
na sluníčku

denní světlo s bleskem

ve stínu


Pudr Benefit - Georgia
opravdu hodně světloučký s jemným třpytem, který vynikne jen na sluníčku, bez něj skoro není vidět

na sluníčku

ve stínu


Rtěnka Benefit - Party Crasher
má trochu růžový shimmer, ale nic převratného, krásně se roztírá a je na rtech příjemná, ale opět použitá zatím jen na focení, takže o výdrži nic nevím

na sluníčku

ve stínu