středa 28. září 2011

Chanel - Graphite

Tak toto je můj první opravdický Chanel koupený v kamenném obchodě :)
Vlastně jsem ho ani nechtěla, ale pak jsem se nějak nachomejtla na dnech Marianne a Viennettka mi nabídla slevový kuponek do Marionnaudu, no a nakonec to byla láska na první pohled.
Nejhorší bude ho popsat. Asi tak nějak jako metalická stříbrno/šedá/zelená/zlatá? s barevnými pidi třpytečkami. Lakování naprosto bezproblémové. Nejkrásnější je při umělém osvětlení a na sluníčku. 
Trochu více fotek, protože je naprosto nádherný a unikátní a ve skutečnosti je mnohem hezčí :)

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:


Ve stínu:


sluníčko/stín

Denní světlo s bleskem:


11 komentářů:

  1. Vypadá moc pěkně, třpytek tolik, že z toho oči přechází! :D Já bych ho na sobě asi - právě kvůli tolika třpytkám - nesnesla, ale tobě strašně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten teda je.

    Ona ta kvalita za vyšší cenu bude podložený fakt - přecijen, třpytkový lak na nehty, co jsem měla, byl řídký a nic moc - nehty vypadaly jako bych měla nekrotické prsty - flekaté a zcela nezáměrně šeredné:D

    OdpovědětVymazat
  3. WOW. Nemám slov. Třipky moc nemusím,a le na tenhle bych si asi zvykla až moc rychle :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Záááávist největší! Já ho určitě potřebuju!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je! A navíc mi ještě dobře držel! Co tobě?

    OdpovědětVymazat
  6. Kyky: Děkuju, ale on je vážně nádherný :)

    Zu: Je! Ale s tím poměrem cena/kvalita bych byla opatrnější, z vlastní zkušenosti vím, že to mu tak není (i když si teď zrovna nemůžu vzpomenout u čeho to bylo).

    Shaki: hihi, tak to se na něj radši ani nechoď dívat do obchodu, protože je to nebezpečné :D

    Dashulka: Ano, potřebuješ, mně se líbí víc než Peridot :)

    Il blog di Ivana, Smikan: I agree! Thanks!

    lovelyhair: Velmi výstižné ;)

    Dejnička: Jo i na mých chabých nehtech držel dobře!

    OdpovědětVymazat
  7. je uzasny wow!
    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat