středa 7. září 2011

Essence - Just Shout!

Oranžový krémový lak, o kterém jsem si v obchodě myslela, že bude více do růžova. No ale takhle, vzhledem k tomu, že mám oranžových krémových více, musel z kola ven. Nicméně nemám mu co vytknout (fotky už jsou starší, takže si to lakování už nepamatuju).

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:

Ve stínu:

Denní světlo s bleskem:


12 komentářů:

  1. Škoda, že není více do růžova. Možná, že se na něj zajdu podívat.:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Je docela pěkný ;) A sluší tvým nehtům!

    OdpovědětVymazat
  3. Pěknýý :) škoda že už nebyl..:(

    OdpovědětVymazat
  4. Na fotkách mi přijde trochu do korálova, což mu moc sluší;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Je pěkný, ale není to nic co bych si běžela koupit. Tobě ale každopádně moc a moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  6. Je moc pěkný. Mně se takové barvy líbí, myslím, že pro něj poběžím - dokavaď ho mají a dokavaď nejsem bílá jako stěna... :D

    OdpovědětVymazat
  7. It is very pretty. I actually like it a lot. Very nice but not loud or anything. Just pretty and feminine.

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za hezké komentáře a pochvaly! Myslím, že pokud nemáte takovouhle oranžovou, že je to perfektní volba!

    Day: děkuju a přesně vystiženo, navíc, když mám oranžových nějak moc :)

    Sminkan: I agree!

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá moc hezky, připomíná mi Hot&spicy od OPI

    OdpovědětVymazat
  10. Hi pretty!
    I really love your blog
    I follow you :D!
    .. maybe if you want, you could visit my blog too
    ( I HOPE YOU LIKE IT ;) )
    Kisses from México city!
    http://modacapitalblog.com

    OdpovědětVymazat