pondělí 12. září 2011

Essence - Mellow Yellow

Perleťově žlutobílý lak se stříbrnými mikrotřpytkami. Je to taková romantická jemná žlutá :) Lakuje se dobře, trochu pruhuje, ale není to moc znát. Docela se mi líbí, ještě lépe by asi vyniknul, kdybych byla víc opálená.


3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:


Ve stínu:

Denní světlo s bleskem:


13 komentářů:

  1. Myslím, že ti sluší i takto ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To je jedna z mála žlutých, co mi nepřijde ošklivá ;) Je moc pěkný a sluší ti!

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší i tak :) A je moc pěkný..

    OdpovědětVymazat
  4. Romantická žlutá zní moc pěkně a překvapivě i pěkně na žlutou vypadá.

    OdpovědětVymazat
  5. Dnes jsem ho měla v obchodě v ruce, akorát jsem váhala. Pořád jsem z něj v rozpacích. Nevím, jestli jo nebo ne. Hmmm :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle lak je moc pěkný, sluší ti, jemný, romantický. :)

    Ale jak jsem právě zjistila, je tu další odlišná várka Essence laků. Nejdříve změnili strukturu odstínu Underwater (novější odstín byl tmavší) a teď tedy i Mellow Yellow.
    Mám ho doma taky, už asi měsíc, ale ten můj je úplně jiný. Víc žlutý, žádné třpytky.
    Myslím, že ho budu muset nafotit... Každopádně třeba tady jde vidět, že tvůj Mellow Yellow je úplně jiný. Možná bych řekla, že se mi i víc líbí... :D

    OdpovědětVymazat
  7. Kyky: Asi to tak bude, já se v těch odstínech moc nevyznám, ale kupovaly jsme ho s viennettkou a ta říkala, že má taky se stejným názvem ten "tvůj" žlutý :) Nevím tedy, jaký to má smysl, proč mu nedají jiný název. Nicméně mně se ten "můj" barevně líbí víc ;)

    OdpovědětVymazat
  8. You've got such a pretty blog and cute nails, I'm following you back :) I'm just sorry that I can't understand what you write...

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem ignorantka, vůbec jsem si nevšimla, že si ho kupuješ taky :-D Je nádhernej, mnohem hezčí než ten můj krémík! Musím o nich brzy udělat post :-)

    OdpovědětVymazat
  10. viennettka: Z toho si nic nedělej :D Já si taky myslim, že tahle verze je hezčí!

    Elsa P.: Thanks!! Never mind that you don't understand, I don't write anything interesting ;)

    OdpovědětVymazat