středa 14. září 2011

China Glaze - Shocking Pink

Trochu přeruším tu neplánovanou sérii laků Essence jinou značkou. Dneska se podíváme na zoubek China Glaze :)
No vlastně toho o něm moc nenapíšu. Prostě světlejší neonová růžová, až z ní bolely oči. Co si pamatuju, nelakoval se nic moc - nějaký díry a pruhy, ale výsledná barva je opravdu nepřehlédnutelná.

3 vrstvy s nadlakem Seche Vite:

Na sluníčku:

Ve stínu:

Denní světlo s bleskem:


19 komentářů:

  1. Lindo!!! hoje ainda eu mando minha foto para vc me ver...mande a sua também!!!
    Tenha um ótimo dia!!

    OdpovědětVymazat
  2. Vždy,když se koukám na poslední fotku,tak si říkám,že ti sluší všechny laky :)!

    OdpovědětVymazat
  3. vážně ti sluší snad každý lak a i tenhle se mi moc líbí,i když já neonky fakt jen v létě, nevim proč :D, vlastně vim,jindy jsem tak sněhově bílá,že na mně vypadají blbě :)...

    OdpovědětVymazat
  4. Esli já takovou nějakou nepotřebuju, když to tady tak vidim..:-D

    OdpovědětVymazat
  5. DOkonalá růžovka :-)
    Šneci řišly opravdu poštou. Bezpečne ve dvou krabicích :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Chci, opravdi chci! Moc ti sluší.

    OdpovědětVymazat
  7. jaj, to je přesná barva šatů mojí bárbíny. sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle je opravdu "shocking" barva... :) Ale sluší ti. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju za pochvaly a komentáře, teďka abych litovala, že jsem se ho zbavila!

    Bruna: Thanks! I'm sending you an email...

    Kockandy: Já bych řekla, že ta poslední fotka zkresluje, asi jak je s bleskem, protože já mám při jejich pozorování tentýž pocit, ale ve skutečnosti to vůbec není pravda :D

    Shaki: No já šneky nemám ráda, ale tentokrát mi jich nějak přišlo líto :)

    Markétka: hehe, takovou barvu ony nosí :D

    OdpovědětVymazat
  10. máš krásne nechtíky i farba je naozaj príjemná veľmi pekná ružová ja ružovú ak tak len riadne krikľavú ...ale táto ma očarila ...naozaj krásna

    OdpovědětVymazat
  11. Takže zítra vyrážím na nákup... :-). Doufám, že ho seženu.

    OdpovědětVymazat
  12. ta barva je super !!! můžu se zeptat kde ty laky kupuješ? Nebo nejlépe neznáš nějaký e-shop ?
    http://barbarachantre.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Ta je super! Taková crazy, ale mně se líbí a tobě sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  14. No musím říct, že ta barva je opravdu nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Alica: Děkuju! Tahle je tedy rozhodně křiklavá :D

    Lenka: Držím palce, ale myslím, že jinde než na eBay ho neseženeš :(

    Barbara: teď nejvíc eBay, něco se dá sehnat i v eshopu modelaznehtu.cz nebo hairbeauty.cz, případně Aukro.

    Díky za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  16. Tak ale tento z ruky dáš keď ho nebudeš chcieť či ?

    OdpovědětVymazat