středa 21. září 2011

Essence Natventurista collection

Dnes při cestě od lékaře jsem "pro jistotu" zaběhla do Rossmanna na Muzeu a ejhle, už pro mě byla připravena nová kolekce od Essence - Natventurista. Zatím měli všechno, ale já si vybrala pouze 2 laky, tvářenku (protože to s tou v tyčince neumím a tahle je vzhledem k ceně a barvě jako dělaná na trénování) a gelové linky (o kterých jsem si až domů myslela, že jsou to stíny).


L/P: Linky 02 Mother Earth is Watching You, tvářenka 01 You're My Dragonfly, Sugar, laky 01 You're My Dragonfly, Sugar!, 04 Chirp, Chirp!

A foto tvářenky a stínů (ehm linky): 
na sluníčku
ve stínu


Fotky laků snad budou brzy následovat :)

A co vy, už máte nějaký úlovek z této kolekce?


13 komentářů:

  1. Já ještě ne :-( Musím taky zajít někam kouknout.

    OdpovědětVymazat
  2. jé, kolem Muzea jezdím denně, to se tam musím stavit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu tvářenku jsem měla v ruce, ale dala jsem ji zpátky :D Prostě hodná holka...

    OdpovědětVymazat
  4. My už jsme si psaly na MB, ale četla sis ty názvy těch věcí? Jsem z nich docela učůrávala:-D

    OdpovědětVymazat
  5. som zvedavá kedy táto kolekcia dobehne aaj ku nám... neviem či sa dočkám, ale vyzerá super ;-) Farba lakov vyzerá byť krásna, a ani ten tieň (či linka? :D) nevypadá zle ;-))

    simply-cherry.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Shaki, Suzie: jj, skočte tam co nejdřív, ať tam na vás něco zbude :D

    Borůvko: Mě omlouvá to, že žádnou v tyčce nemám a musím se to přece nějak naučit :D

    Dejni: Jj, ty názvy mě taky dostaly :D

    OdpovědětVymazat
  7. Taky už mám ze včera nakoupeno :-) Laky mám stejné, linky taky, tvářenku jsem tam (zatím) nechala, ale zato vzala dvoje stíny :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Cherry: Taky mě štve, že se k nám nedostávají všechny kolekce, tak držím palce, aby tahle přistála i u vás. Jsou tam fakt pěkné věci!

    viennettka: Já u stínů čekám na nějaké pěkné fotky a hlavně recenze, takže doufám, že nezklameš :D (Případně můžeš udělat soukromou recenzi na můj email :D)

    OdpovědětVymazat
  9. tak já zatím nic nemám a vidím to tak, že než se někam dohrabu,tak opět nic nezbyde, no každopádně se mi moc líbí ta barva tvářenky, to je moje úchlka,ale ty linky bych si taky myslela, že jsou stíny, na linku se mi to zdá takový světlý a nevýrazný, určitě bych ráda viděla nějaké líčení s ní, umím si i představit,že to bude vypadat hezky, jen tak s řasenkou :)....

    OdpovědětVymazat
  10. šůr, takový ty blbinky jako krabičky a máznutý na ruce jsem nafotila před chvílí a večer to plácnu na oko, tak pak už zbývá se jen brzy přemluvit k vyřezání :-)

    OdpovědětVymazat
  11. zatím jsem nekoupila nic. tvářenku jsem držela v ruce a plácla na ruku - málo pigmentovaná, taková lehce silikonová a ten nový tester byl už naprosto nechutný - tak jsem ji tam zase vrátila. no ale až napíšeš pozitivní recenzi, tak jsem velmi ráda do drogérie vrátím.

    jo a jinak přesně tuhle linku taky nutně "potřebuji"...

    OdpovědětVymazat