pondělí 26. září 2011

Essence - Barefoot Throught the Moss

Konečně poslední lak z aktuální Essence kolekce. Je to světle zelenošedá barva se stříbrným shimmerem. Líbí se mi nejméně z celé kolekce, nevím proč, je takový na mě neslušivý a nezajímavý. Ale lakoval se moc dobře a pěkně kryje.

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:


Ve stínu:

Denní světlo s bleskem:


7 komentářů:

  1. love the color, love the shimmer in it :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Me prijde takovej...vojenskej :D Nevim proc. Ale jsem mile prekvapena ze po dvou vrstvach vypada takhle pekne a pigmentovane.

    Jinak jeste k tomu giveaway, ja myslim ze spolu ale ve finale souhlasime. Jak rikas, giveaway ano, ale nikde tim nespamujes, nedavas priblble ukoly a predmetem je neco, co neni pro urcite lidi k sehnani. COz je vlastne ve zkratce to, co jsem napsala v tom clanku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tato ne. Na mé nehty určo ne. Měla bych vyblité ruce :-D A kdy na něj pořád tak koukám, tak to není zase tak špatná barva :-D

    OdpovědětVymazat
  4. a mně se líbí. neni podobnej na gemmu? tyjo gemma, tu musim taky konečně nalakovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Dejnička: Hm, plesnivý bahno by to mohlo bejt.


    PlumFoolery: Na vojenskej je málo zelenej. A dále viz moje odpověď u tebe :)

    Shaki: Jako úplně špatnej neni, ale při mém množství laků dost kulhá :D

    anniething: Já bych řekla, že gemma je výraznější zelená a má lepší shimmer.

    OdpovědětVymazat