sobota 24. září 2011

Essence - Mother Earth Is Watching You

Tak jsem neodolala a včera dokoupila ještě zbývající 2 laky z Natventuristy. Tento je světlounce hnědý (hnědošedý?) se stříbrným shimmerem, který je pěkně vidět hlavně na sluníčku. Ale ani při nesluníčku není zas až tak marný, je ovšem celkem nenápadný. Rozhodně ale musím pochválit konzistenci, kryje krásně už ve 2 vrstvách, a taky štěteček (což jsem ještě myslím neudělala a platí to samozřejmě pro celou kolekci). A taky při tom chválení musím zmínit názvy, protože ty se taky moc povedly :)

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:

Ve stínu:

Denní světlo s bleskem:


14 komentářů:

  1. Mooc povedený! Já si ho snad koupím.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem dnes chtěla dokupovat, ale nějak jsem se nezvládla probrat k životu, po šesti nočních jsem spala jak zabitá a místo v 10 jsem vstávala v půl 2, takže to odkládám na příští týden. Ale tenhle si asi taky pořídím!

    OdpovědětVymazat
  3. Jo ale ty názvy se mi vůbec nelíbí a přijdou mi uhozený...

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá moc pěkně, tyhle jemné barvy se mi strašně líbí... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Peti, mě to příjde jako I see dead people (šestý smysl).

    OdpovědětVymazat
  6. Day, mě to zas vždycky připomene Příšerky s.r.o. jestli si viděla- Wazalski, pořád tě sleduju...:-D
    Jinak tenhle lak mě zrovna vůbec ničím neoslovuje, ani nemůžu říct, že by se mi nelíbil, ale prostě nic, pusto prázdno.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá krásně, ale ne pro mou ruku. Necítila bych se v něm.

    OdpovědětVymazat
  8. Hezkej, já bych ho asi ale nenosila...nešli Essence s dobou a neopisovali do Chanela? Tento mě docela připomíná Quartz, teda ten jedinej z kolekce, kterej mě nechává chladnou :)

    OdpovědětVymazat
  9. Aaaa, preco na Slovensku tuto kolekciu nemame?? :(

    OdpovědětVymazat
  10. lindo!! =**
    Tenha um ótimo dia querida!!

    OdpovědětVymazat
  11. Všechny poslední laky Essence, co máš na blogu, se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  12. viennettka: Proč se ti nelíbí ty názvy?

    Dashulka: Co jsem koukala na fotky, tak Chanel se mi zdá tmavší (a hezčí, ale ne zas tak, abych ho koupila) :D

    Bruna Luiza: Thanks :)

    sonidlo: Děkuji, no snažím se ;)

    OdpovědětVymazat