pátek 23. září 2011

Essence - Chirp, Chirp!

Tento odstín si troufám popsat jako světle-šedo-béžovo-bílý s růžovo-perleťovými odlesky. Velmi zajímavá a neobvyklá barva, ale zároveň nenápadná. Růžové odlesky nejsou nijak extrémní, ale zase ne neviditelné a myslím, že právě ty dodávají barvě na zajímavosti. Lakování bylo normální s hodně nepatrným pruhováním, které ale není skoro znát. 

3 vrstvy bez nadlaku:

Denní světlo:

Detail odlesků (snad je něco vidět :):

Denní světlo s bleskem:



11 komentářů:

  1. tak tenhle je ještě hezčí. zajímavá barva

    OdpovědětVymazat
  2. I didn't buy this shade because it's a little too light for me, but it looks amazing on you!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tenhle je ještě hezčí než ten minule!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Cvrliky cvrliky:-D Ten mě překvapil, v lahvičce se mi nelíbil, ale na tvých fotkách je moc pěkný

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný a sluší! Až mám chuť si ho koupit.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá moc hezky, i když tamten druhý se mi líbí víc, protože barev, podobných této, mám mnoho, ale tobě neuvěřitelně sluší...:)

    OdpovědětVymazat
  7. Markétka, Shaki, Dejnička: Mně se nakonec taky líbí víc než ten oranžový :)

    Simona: Thank you!

    Day: Dík, no kdyžtak je možno zapůjčit, když se ti zdály tak drahý ;)

    Kyky: Děkuju, já právě takovouhle perleťovou šedivku nemám, fakt se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Wow that's pretty! Looks like Cult Nails Cruisin' Nude, but cheaper! LOL

    OdpovědětVymazat
  9. Já tyhle neutrální barvy moc nemusím, ale tenhle vypadá vážně pěkně. Ale možná to bude i majitelkou rukou s tak dlouhýma prstama :-)

    OdpovědětVymazat
  10. thenailholic: This is the best shade from this collection :)

    Lenka: Děkuju, prsty mám teda fakt dlouhý, to je fakt :D Někdy se neutrálky hodí, tenhle je fakt krasavec, rozhodně nejhezčí z kolekce.

    OdpovědětVymazat
  11. This looks very pretty. I like the pearliness of it,

    OdpovědětVymazat