pátek 9. září 2011

Essence - Found My Love

Podobný případ jako předchozí příspěvek Just Shout!, protože ani u tohoto si lakování moc nepamatuju, tudíž bylo pravděpodobně bez problémů. Barva tentokrát jemně pastelová fialová krémovka, kupovaná jen z důvodu, že je nutné ve sbírce alespoň jednu mít, ač ji nemám ráda. No ale nevydržel a šel taky z domu. Bohatě mi totiž do konce života bude stačit Opi Planks a Lot :) Jinak také platí, že komu takováhle barva chybí ve sbírce a nechce utrácet, Found My Love je dobrá volba (ale nevím, jestli je ještě v prodeji).

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:

Ve stínu:

Denní světlo s bleskem:


6 komentářů:

  1. Já se prostě nemůžu zbavit dojmu, že posíláš pryč z domu laky co ti hrozně sluší:-D

    OdpovědětVymazat
  2. krasny, asi si po nho tiez zbehnem :)

    OdpovědětVymazat
  3. mám ho právě na nehtech, už od pondělí. Jednu vrstvu, bez nadlaku, perfektní nanášení, vůbec se neloupe...

    OdpovědětVymazat
  4. Oi amiga, tudo bem?
    Essa cor é realmente linda..eu fiquei encatanda!
    Estou aqui para te desejar um ótimo fim de semana!!
    Beijos da sua amiga do Brasil!!!!
    (em breve enviarei mais fotos e também guardei seu endereço para mandar uns presentinhos aqui do Brasil..estou escolhendo com muito carinho).

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný lak,ale jen škoda, že Essence laky se mi špatně lakují :(.

    OdpovědětVymazat
  6. Dejnička: Já měla ten samý pocit, když jsem koukala na tyhle fotky, ale ve skutečnosti to tak není a tahle fialová se mi fakt na mě nelíbí :D

    MissTaken: 1 vrstva - tak to jsi dobrá :D

    Bruna Luiza: Thank you honey! I'm looking forward to your photos :) Have a nice day!

    Káťa: Já to tak nemám u všech, prostě některý jsou horší a jiný jsou super.

    OdpovědětVymazat