čtvrtek 22. září 2011

Essence - You're My Dragonfly, Sugar!

Ani to netrvalo dlouho a mám připravené fotky laku z nové Essence kolekce Naturventurista. 
Jemný, světlý, meruňkový odstín s pidi stříbrnými šupinkami. Lakování fajn, dělal mi trošku pruhy, ale po zaschnutí to není vůbec znát. Na fotkách mám 2 vrstvy, ale vyzkoušela jsem ho a dobře kryje při 3 silnějších vrstvách. Strašně se mi líbí a skvěle ladí k mému odstínu pleti. A navíc ty šupinky mu dodávají na zajímavosti, protože nejsou neviditelné :) 
Bohužel nemám fotky na sluníčku, což mě mrzí, protože jsem je chtěla mít na blogu co nejdřív a nechtěla jsem čekat na slunečné dny.


2 vrstvy bez nadlaku:

Denní světlo:

Detail šupinek:

Denní světlo s bleskem:


12 komentářů:

  1. Jůů, ten je až překvapivě pěknej! A bude mi taky lsušet, jupí, už se těším!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dejni a ve skutečnosti je ještě hezčí!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten vypadá moc krásně. Světlé laky jsem nějak v poslední době nelakovala, ale až sundám gel-lak tak se možná nechám zlákat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, ten musím mít!
    Vypadá naprosto dokonale. U nás zatím vyprodávají starou kolekci, ale nevadí, počkám si... Snad se tomu našemu Rossmannu nevyhne...

    OdpovědětVymazat
  5. taky jsem si ho dneska koupila, tak jsem zvědavá:) jenom mi podle obalu přiušel víc do oranžova než máš tady na fotkách, tak uvidíme až ho vyzkoušim :)

    OdpovědětVymazat
  6. Četla jsem že výdrž hrozná... jenže ta barva! ♥ Noo asi se po něm podívám, okoukám :D

    OdpovědětVymazat
  7. Sweet! Looks absolutely adorable!

    OdpovědětVymazat
  8. Shaki, Markétka, Kyky: Holky určo neváhejte, je fakt povedený!

    Iva: No já výdrž neřeším, protože mě nedrží nic :D

    thenailholic: Yes! And I like the silver shimmer in it :)

    Sminkan: I totally agree! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Kruci! Měla jsem ho v ruce a řekla jsem, že jako ne... :( Nj, komu není shůry dáno - lituji, je krásný!

    OdpovědětVymazat
  10. vypadá užasne, dúfam že ho nájdem v nejakej drogérii ;-)

    simply-cherry.blogspot.com

    OdpovědětVymazat