pondělí 22. srpna 2011

Kleancolor - Holo Pink

Nutně jsem potřebovala barbie holografickou růžovou, která mi chyběla ve sbírce. Volba padla na levný Kleancolor a musím říct, že to vůbec nebyla chyba. Barva se mi moc líbí, pěkně holografuje, malinké 2 chybičky jsou smrad (příšerný) a je to trochu lepidýlko a možná taky, že schne trochu hrubě, takže komu to vadí, musí dát nadlak. 
Dokonce to zašlo tak daleko, že ho mám nalakovaný současně na rukou i nohou, což se mi normálně vůbec nelíbí, mít 20x stejný lak :) Myslím, že k úplnému krytí by bylo potřeba 3 vrstev.

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Ve stínu:

Denní světlo s bleskem:


11 komentářů:

  1. ja mam nieco podobne, ale v ciernom, tiez nejaka neznama lacnejsia znacka, tiez to strasne smrdi, ale vyzera to super :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je zvláštní barvička, ale hezká :-D

    nominovala jsem tě do takové menší hry - 7 make-up facts about me.
    Více tu:
    http://shaki-days.blogspot.com/2011/08/7-make-up-facts-about-me.html

    OdpovědětVymazat
  3. Pretty pictures! I was a bit disappointed with the holo in this one when I tried mine. It seemed a bit pale. Looks nice on you though, a sweet and lovely shade of pink.

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle laky vůbec neznám a podle mě jsou fakt krásný, alespon, co jsem u tebe zatím viděla....

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za komentáře!

    Sminkan: This is my first light holo pink so i think it is very nice :)

    OdpovědětVymazat