úterý 16. srpna 2011

Rescue Beauty Lounge - Chinoise

Nejsem moc velký znalec červených barev, nikdy je nedokážu popsat, ale tohle je opravdu nádherný zářivý červený krémík, skvěle se lakující a krycí. Jestli hledáte jednu dokonalou červenou, pak určitě sáhněte po tomto.

2 vrstvy bez nadlaku:

Na slunci:

Ve stínu:

Denní světlo s bleskem:


15 komentářů:

  1. tak ten je úžasnej! ;-) ale nastolila si mi dilema, jestli si mám pořídit tenhle nebo Zoyu Americu... přece jenom oba dva by už asi byly příliš :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten jsem kdysi zvažovala, ale já krémovou červenou prostě nikdy pořádně nedocením... Btw k tvé anketě - ano, čte ho ségra a jen proto aby se mi mohla smát jak jsem trapná...

    OdpovědětVymazat
  3. Uvažuju o něm, vypadá moc hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Je stejná jako Zoya Sooki (ale úplně), mám nafocené srovnání, jen editovat fotku.

    Moc ti sluší a docela závidím.

    OdpovědětVymazat
  5. Jitulikaaa: Já myslím, že ani 2 červené užiješ :)

    viennettka: To je základ, alespoň jedna je potřeba :) A Tvou ségru nechápu!

    sonidlo: Určitě se Ti bude líbit!

    Day: Já vím, už jsem někde viděla srovnání. Zdá se mi, že Sooki v kvalitě šlape Chinoise hodně na paty, já Sooki teď skoro pořád nosím na nožkách :)

    OdpovědětVymazat
  6. No to je paráda, konečně se začínají rojit na blozích zase pěkné barvy:-D
    Akorát u RBL jsem měla nemilou zkušenost, že červená se neskutečně zažrala do nehtů i přes podlak, tahle ti to neudělala?

    OdpovědětVymazat
  7. Já budu asi ošklivá a zlá, ale na mě je trochu nudná :-( Chtěla bych prostě zajímavou červenou krémovku (a jako nějakou, co to splňuje mám). Rozhodně je hezká, to jo, ale nejsem totálně zblázněná ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Dejnicka: Asi ne, protože si žádný problém nepamatuju :)

    Borůvka: Třeba se mýlím, která je ta zajímavá???

    lovelyhair, Shaki: Jo! :)

    OdpovědětVymazat
  9. to je krásná barva! ;)
    http://3-mka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. tohle je asi největší přání mýho života, takovej ten bílej jednorožec, chci ho sto let a pořád byl vyprodanej a teď když neni tak se začlo platit to hloupý clo který bojkotuju. takže ho nikdy nebudu mít a napořád se mi o něm bude zdát.

    OdpovědětVymazat
  11. Já tenhle vychmátla kdysy na eBay, tak taky číhej, třebas se poštěstí i bez cla.

    OdpovědětVymazat
  12. Hezká je, ale mně krémové laky nejdou moc lakovat. Alespoň ne ty, co už mám doma, tak raději další nepřikupuji.

    OdpovědětVymazat