pátek 12. srpna 2011

Nubar - Reclaim

Nějak poslední dobou nevím, co k příspěvkům psát za texty. Za prvé se mi zdá, že se pořád opakuji, a za druhé, že to musí děsně nudit, protože to nemá hlavu ani patu. Tak doufám, že se opět spokojíte jen s popisem laku - jemně trávově zelený holograf, úplně úžasně se lakuje, jde to jak po másle a navíc krásně kryje ve 2 vrstvách. Toť vše. 
Akorát jsem pořád v rozpacích, jestli mám nebo nemám litovat, že jsem se ho zbavila.


2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:


Ve stínu:

Denní světlo s bleskem:


13 komentářů:

  1. Já bych teda litovala. Je to jeden z nejhezčích laků, co jsem kdy viděla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe, takže se na něj nemám těšit? :-) Je krásnej, ale přežiju to bez něj (ale aspoň půjčit bys mi ho mohla, prosííím ;-))

    OdpovědětVymazat
  3. K.: Fakt jeden z nejhezčích? No je pravda, že kombinace zelené a holografu je krásná!

    viennettka: Neboj, už jsem ti ho slíbila :) Kdyžtak si ho naopak vypůjčím já! A určitě se těš, budete kamarádi!

    OdpovědětVymazat
  4. lindo!! adoro esmaltes holográficos!
    bom fim de semana!!

    OdpovědětVymazat
  5. Je zvláštní, ale zajímavý....hm asi se mi i líbí :-D

    OdpovědětVymazat
  6. ta barva je tak divná, že ani nevim, jestli se mi líbí :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo, zajímavý odlesky hází, ale i když je zelenej, tak se mi moc nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
  8. Že bych též zasomrovala, vypadá moc dobře, protože není trávníkově zelený, ale ty holografy mu dodávají sofistikovanost.

    OdpovědětVymazat
  9. já bych teda nelitovala, jako je pěknej,to jo,ale pořád je to jen zelená :D......

    OdpovědětVymazat
  10. Bruna Luiza: Thanks! I love holos too :)

    Sminkan: I agree :)

    Markétka: Divná? Vždyť je to zelená :D

    Day: No už je oficiálně viennettčin, tak to můžem pak nějak kolektivně domluvit.

    lovelyhair: No právě, že je to zelená... :D

    OdpovědětVymazat
  11. Právě - zelená a holograf :) Já zelenou můžu téměř v jakékoliv podobě a množství :D Asi jsme divná :D

    OdpovědětVymazat
  12. K.: Nejsi divná, já to mám taky tak :D

    OdpovědětVymazat