středa 3. srpna 2011

Essence - Flamingo Rose

Další z laků, který můžete vyhrát v mojí Essence Giveaway tady.

Flamingo Rose - růžová s nádechem do broskvova a s neviditelnými zlatými a fialovými mikro šupinkami. V lahvičce se dají při dobrém světle jakž tak rozpoznat, ale při nošení na nehtech jsou neviditelné, pouze zaregistrovatelné při odlakování, protože to trochu "drhne". Ale i tak moc hezká decentní barva. Lakuje se fajn, ale je trochu hustější.

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:

Ve stínu:

Denní světlo s bleskem:


9 komentářů:

  1. To je opravdu hezká barva, taková neškodná :-D Líbí se mi.

    OdpovědětVymazat
  2. Loooks pretty, never seen this shade over here. Is it really a bit orange-y, or just in the photos?

    OdpovědětVymazat
  3. Pěknej, hrozně mi připomíná Chanel Morning rose.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná barva. Ale dávat si tři vrstvy mi příjde strašně moc! Zdá se mi, že se to potom rychleji odlupuje... Stačí si dát jako podklad http://www.salvete.cz/cs/nehty/pece-o-nehty/WHITENER-EXCLUSIVE/D16-R4-A5/
    Tento lak ty nehty úžasné vybělí a ochrání a taky tu barvu nějakého laku úžasné rozsvítí, takže stačí jedna vrstva"

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné, souhlasím s dejničkou :). A ty tvoje fotky mi "prodají" prakticky cokoliv i prasečí růžovou.

    To co píše Baletka mě zaujalo, ale nevím, takový superlak jsem snad ještě nepotkala...když máš málo krycí tak tak ti ho podlak asi těžko zkvalitní? Ale bylo by to super.

    OdpovědětVymazat
  6. Rose Selavy: Yes, it is pink with orange undertones :)

    Dejnička: jj, přesně na to jsem myslela taky, já jsem o Morning Rose uvažovala, ale teď jsem ráda, že ho nemám, protože tahle barva je sice pěkná, ale za chanel by těch peněz bylo škoda :)

    Baletka: Fakt?? No já nevím, spíš si myslím, to co Day, no ale vzhledem k ceně by to stálo za vyzkoušení. Díky za tip!

    Day: viz výše :) Děkuju :) viz výše, souhlasím s Tebou ve všem :)

    Děkuji moc za komentáře! Thanks for your comments!

    OdpovědětVymazat
  7. This one was pretty! A classic pink, work appropriate and very lovely.

    OdpovědětVymazat