čtvrtek 18. srpna 2011

Essence - Hard to Resist

Jsem šťastná jako blecha, protože se v DM zjevil stojánek s limitkou Essence! Tak doufám, že už nadále bude nabízet alespoň limitky, když už ne rovnou stálé produkty.
Zatím jediné, co jsem zakoupila, je lak Hard to Resist, ostatní laky mě moc nezaujaly, ale pokukovala jsem po stínech v kalíšku. 

Tmavě modrý, který měl v lahvičce zelené a fialové odlesky (viz foto lahvičky níže), mě zaujal na první pohled. Hned jsem si myslela, že v těch odlescích bude nějaká zrada a taky jo. Ty fialové se cestou na nehet zatoulají a zůstávají jen zelené. Ale i přesto je to nádherná barva se skvělou pigmentací a lakuje se skoro sám :)
Řekla bych, že je podobný OPI Yoga-Ta Get This Blue, ale bohužel už ho nemám pro srovnání (Co o tom soudíš ty Borůvko?).

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:

Ve stínu:

Lahvička a fialové odlesky:

Denní světlo s bleskem:



9 komentářů:

  1. Jen co jsem ho uviděla,tak jsem si vzpomněla na lak od OPI Yoga ta get this blue,který mám a ráda ho nosím v zimě :)

    OdpovědětVymazat
  2. I love the shape of your nails, and this polish looks amazing on you

    OdpovědětVymazat
  3. I was thinking about buying this one, but then I suspected the purple flash won't be seen on the nails. Too bad, if it was, it would be an awesome polish.

    OdpovědětVymazat
  4. What number is this colour? I've never seen it!! And I love it! Absolutely want!

    OdpovědětVymazat
  5. Kockandy: Já taky, ale opravdu maloučko jsem si myslela, že ty fialové odlesky budou i na nehtech... :)

    Une Ruxi a Paris: Thank you :)

    Ulmiel: You're right, but I think it's nice color, because I love blue :)

    Simona: 76 I think it's new color :)

    OdpovědětVymazat
  6. Olá, estou escrevendo para desejar um ótimo final de semana! Adorei este azul!!
    beijoss

    OdpovědětVymazat
  7. Love the glow in it! Gorgeous blue!

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi máš zlatučké tie kratšie nechtíky! A lak je pekný, ale fakt škoda, že nie je taký ako vo fľaštičke :-(

    OdpovědětVymazat
  9. Thank you honey! You must be right about it being new. The new colors will arrive only mid-September over here and now I know I want this one!

    OdpovědětVymazat