neděle 2. října 2011

Glitter Gal - Lizard Belly

S příchodem podzimu mám období tmavých laků, takže jsem se hodně těšila na nový přírůstek od Glitter Gal. První je hodně tmavě zelený holografický lak. Za tu cenu jsem od něj čekala asi víc holografování, protože v lahvičce vypadal hodně nadějně, na nehtech to už bylo méně, ale i tak je nádherný. Možná z fotek to bude vypadat, že je černý (i v lahvičce tak vypadá), ale na nehtech je přeci jen poznat, že je to tmavě zelená (tedy možná pozorovatelé nedotčení lakováním nehtů to nepoznají), ale já jo a to stačí :). Lakuje se moc dobře, kryje ve 2 vrstvách a zasychá hladce.
Laky Glitter Gal se dají koupit zde (i když cena 14 dolarů za 9 ml je dost vysoká, no ale co se dá dělat :).

2 vrstvy přes Nfu Oh Aqua Base:

Na sluníčku:


v lahvičce to vypadá ještě lépe, že?

Ve stínu:


Denní světlo s bleskem:

nějak mi odchází (hnědne) kapradí, nevíte někdo, co s tím?

15 komentářů:

  1. ten se mi líbííííí! a tmavě zelenej řikáš? *škrábe se na hlavě, prověřuje fotky, prověřuje odkaz, prověřuje peněženku...* to by byl snad i holograf pro mě. proč mi tohle dycky děláš...

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádhernej, vážně. A sluší ti.
    Už se nemůžu dočkat, až se spustí "období tmavých laků", mám je nejraději... :D

    OdpovědětVymazat
  3. tmavě zelej holograf? No sem s nim...a ten název je roztomilost sama....úplně vidím bříško nějaké roztomilé ještěrky...kdybych teď nepotřebovala spoustu jiných věcí a laky nebyly odsunuty na druhou kolej, kupuju ho hned :)))

    OdpovědětVymazat
  4. I am waiting for this one and a black one, but I think I was too fast ordering them. They are not linear holos as I was hoping. On the other side, it may be difficult to make dark shades being linear holos...

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí, kam ty na ty glitrové/holo laky chodíš, jsou jeden hezčí, než druhý.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten chcu! Co mi to děláš :( Je moooc povedený :)

    OdpovědětVymazat
  7. that's one of my lemmings! love it!
    thanks for these lovely swatches!!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak konečně jsem se dnes dostala k počítači a přemýšlím, co dnes zveřejním - asi se poopičím a dám taky Glitter Gal lak :-) Ten tvůj je na mě moc tmavý, ale holografy jsou všechny krásné :-) Máš jich víc nebo jen tento?

    OdpovědětVymazat
  9. Na mě ještě období tmavých laků nepřišlo, nějak mi to v těch vedrech nejde:-D Ale už se na něj těším! Naštěstí tenhle lak nepotřebuju, ale na tobě se mi líbí moc.
    P.S. Pozoruješ i tady u těch GG rozdíl, když je dáš na Nfu a když ne?

    OdpovědětVymazat
  10. WOW, na mně už to taky leze....období tmavého lakování. Je nádherný!

    OdpovědětVymazat
  11. tak tej je úžasnej, jak jdou holografy mimo mě, tak tenhle je fakt pěknej

    OdpovědětVymazat
  12. anniething: jj, řekla bych, že tenhle bude i pro tebe :)

    Kyky: Na nic nečekej a lakuj tmavý už teď, stejně jako já :D

    Biba: YES!

    Dashulka: Já na tmavě zelenej taky čekala hodně dlouho a on se myslím taky prodává nejvíc :)

    Nataly: But I think GG holos are amazing :)

    Day: Mám pocit, že tyhle GG jsou fakt moc povedené!

    Borůvka: Přesně tak :)

    Nailderella: You're welcome!

    viennettka: Mám ještě Suede, ale obávám se, že nezůstane jen u těhle 2... :D

    Dejnička: Tak to já už mám pořád náladu jen na tmavý :) Já to zatím měla jen jednou s tím Nfu, tak nevím.

    bruna luiza: I agree :D

    lovelyhair: Dík!

    OdpovědětVymazat
  13. tak tento je krásny..snáď nájdem v drogérii aspoň trošku podobný ;)

    OdpovědětVymazat