neděle 2. října 2011

Glitter Gal - Lizard Belly

S příchodem podzimu mám období tmavých laků, takže jsem se hodně těšila na nový přírůstek od Glitter Gal. První je hodně tmavě zelený holografický lak. Za tu cenu jsem od něj čekala asi víc holografování, protože v lahvičce vypadal hodně nadějně, na nehtech to už bylo méně, ale i tak je nádherný. Možná z fotek to bude vypadat, že je černý (i v lahvičce tak vypadá), ale na nehtech je přeci jen poznat, že je to tmavě zelená (tedy možná pozorovatelé nedotčení lakováním nehtů to nepoznají), ale já jo a to stačí :). Lakuje se moc dobře, kryje ve 2 vrstvách a zasychá hladce.
Laky Glitter Gal se dají koupit zde (i když cena 14 dolarů za 9 ml je dost vysoká, no ale co se dá dělat :).

2 vrstvy přes Nfu Oh Aqua Base:

Na sluníčku:


v lahvičce to vypadá ještě lépe, že?

Ve stínu:


Denní světlo s bleskem:

nějak mi odchází (hnědne) kapradí, nevíte někdo, co s tím?