pondělí 10. října 2011

SpaRitual - Sacred Ground

Za nejhorší vždycky považuju popsat barvu laku. Dnes zas jeden oříšek - Sacred Ground je tmavě šedý základ (nebo hodně tmavě šedých šupinek?) se zlatými a fialovými šupinkami. Zespodu na lahvičce píšou "glitter", ale s tím bych si dovolila nesouhlasit, protože se odlakovává úplně normálně, kdežto klasický glittrový prostě dolů normálně nejdou :)
Je z kolekce Wild pro podzim 2011 a ne že by se mi tam nelíbily i další barvy (a názvy).
Lakuje se skvěle, kryje ve 2 vrstvách a mně se moc líbí!
A hlavně musím poděkovat Soničce za obětavé zakoupení a doručení!

2 vrstvy s nadlakem Orly Sec n Dry:

Na sluníčku:


Ve stínu:

Denní světlo s bleskem:


11 komentářů:

  1. Vůbec bych nevěděla jak ho popsat. Tohle u tebe obdivuji. Popisy barev ;-)
    Je zvláštně krásný. Mám ráda tmavé laky a tenhle se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně zajímavej! Mně se zas líbí celá ta Twinkle kolekce, taky bych asi potřebovala nějakou Soničku :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá úžasně, hlavně ty zlaté třpytky v tom - ve většině laků vidět nejsou...

    OdpovědětVymazat
  4. Very beautiful! I have never tried SpaRitual.

    OdpovědětVymazat
  5. No krása a parádní popis! :) Těšila jsem se, až o něm napíšeš, já se k němu dohrabu kdoví kdy :D

    OdpovědětVymazat
  6. ten je nádherný !!!
    http://baruskanty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Shaki: No taky mi to dá vždycky děsně moc práce, než něco sepíšu :D

    Dejnička: Jo.

    Biba: Yes, it is :)

    Une Ruxi a Paris: I love it too :)

    viennettka: Jo, jedna Sonička je nutná :D

    Kyky: To máš pravdu, tenhle se fakt povedl!

    Sminkan: This is my first Sparitual and it's amazing!

    sonidlo: Děkuji za pochvalu :) Já jsem se do něj hnedka zamilovala, jsem moc ráda, že zbyl i jeden pro mě ;)

    thenailaholic: Thanks :)

    Barus: Já vím ;)

    OdpovědětVymazat