pátek 7. října 2011

Malá ochutnávka Essence Urban Massages

Opět na mě v Rossmannu na Muzeu čekalo překvapení v podobě kolekce Essence Urban Messages. Uzmula jsem 3 laky a jednu oranžovou rtěnku, ale možná se vrátím ještě pro červenou :)


Rtěnka, na které jsem bohužel nenašla název, třeba někdo poradí... Barva je korálová, není ale hodně krycí a pigmentovaná, jak jsem původně myslela. Ale i tak se mi líbí, je lehce parfemovaná, ale nevadí mi to, konzistence je fajn. Na fotce rtů ale vypadá více tlumeně, ve skutečnosti je výraznější.




Laky - všechny se bezproblémově lakují
Wall of Fame: žlutý s pidi zlatými šupinkami, kryje ve 2 vrstvách
Nightline: hodně tmavě modrý s modrými a fialovými pidi šupinkami, taky kryje ve 2 vrstvách (v obchodě vypadal jako černý)
Skycraper: šedý s modrými šupinkami (v lahvičce vypadají jako duochrome), kryl ve 3 vrstvách

Fotky nejsou nic moc, bylo hodně zataženo :(


Už jste něco ulovily vy? Zajímaly by mě ty stíny v tyčince, nemá někdo?

18 komentářů:

  1. ten modrej lak je super! Kde na Můstku je Rossman?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Suzie: Na Muzeu, pardon, nějak se mi to plete ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty stíny mám a musím říct,že na internetu vypadaly lákavějš. Má to být jako křída a velikostně má tak asi 4 cm. Vůbec nechytá,není dobře pigmentová a až moc taková suchá. A to mám tu nejtmavší modrou. Z téhle řady mě nejvíc láká ta tekutá linka ve fixe,ta šedá. Z tý toaletní vody mě po jednom stříknutí rozbolela hlava na celej den ://

    OdpovědětVymazat
  4. Mína:tyjo, na Muzeu měli ještě před nedávnem Natventuristu, ať mě moc neštvou :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tu rtěnku asi nutně potřebuju... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Markétka: Mně se ten modrej z nich líbí nejmíň, ale je to asi tím, že mám modrých hodně :)

    Eddie: Dík za recenzi, takže na ty se vykašlu, štve mě, že tam nemají vůbec testery :( Vidíš, na fixu jsem taky koukala, ale u té si počkám na případné recenze nebo se na ní zajdu mrknout pořádně znovu. A k vůni jsem jen čuchla k lahvičce a urychleně jsem ji tam vrátila :D

    Suzie: Jo přesně tak, jsou nějaký moc rychlí :D

    Limett: Ne asi, ale určitě! Já jsem nad tím ještě přemýšlela a fakt se mi líbí, že si snad koupím pro jistotu do zásoby ještě jednu tu oranžovou :D

    OdpovědětVymazat
  7. Kupodivu se mi líbí ten bílý :-) A rtěnka náhodou vypadá dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jaké jsou ceny u těch laků, prosím prosím?:)

    OdpovědětVymazat
  9. Shaki: On je ve skutečnosti světle šedý, ale to mu na kráse neubírá :)

    Cruella: Lak 49,90, rtěnka 54,90

    OdpovědětVymazat
  10. Zajímalo by mě, kde to seženu v Brně, tam jsem tuhle limitku totiž ještě neviděla :(

    OdpovědětVymazat
  11. Hezký, moc hezký, všechny 3 ty laky! Poohlédnu se v Brně :)

    OdpovědětVymazat
  12. Limett: Brno opravdu nevím, ale určitě i tam se to brzo objeví, řekla bych, že i v Pze to je teprv chviličku :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem dnes cupitala směr Karolinum a hádejte co? Vypadá to, že se bude otevírat velký Rossmann u Národního divadla, nemůžu se dočkat.

    Jinak mě se líbí žlutý lak, ALE brutálně by mi neslušel, ostatní jako dobrý, ale nenadchli mě. Rtěnka vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  14. Jéé, ta rtěnka je pěkná! Já si kupovala laky z téhle kolekce v Německu, ale tu rtěnku tam neměli... Pěkně prosím, kdyby ses vracela pro tu červenou, nekoupila bys tuhle pro mě? :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Day: Čím víc Rossmannů, tím líp :) Ale žlutej můžeš vyzkoušet ode mě!

    viennettka: Koupím, měla bych jít okolo v pondělí :)

    OdpovědětVymazat
  16. That is also an awesome color combination for a skittle manicure! Thanks for the inspiration :)

    OdpovědětVymazat