pátek 7. října 2011

Malá ochutnávka Essence Urban Massages

Opět na mě v Rossmannu na Muzeu čekalo překvapení v podobě kolekce Essence Urban Messages. Uzmula jsem 3 laky a jednu oranžovou rtěnku, ale možná se vrátím ještě pro červenou :)


Rtěnka, na které jsem bohužel nenašla název, třeba někdo poradí... Barva je korálová, není ale hodně krycí a pigmentovaná, jak jsem původně myslela. Ale i tak se mi líbí, je lehce parfemovaná, ale nevadí mi to, konzistence je fajn. Na fotce rtů ale vypadá více tlumeně, ve skutečnosti je výraznější.




Laky - všechny se bezproblémově lakují
Wall of Fame: žlutý s pidi zlatými šupinkami, kryje ve 2 vrstvách
Nightline: hodně tmavě modrý s modrými a fialovými pidi šupinkami, taky kryje ve 2 vrstvách (v obchodě vypadal jako černý)
Skycraper: šedý s modrými šupinkami (v lahvičce vypadají jako duochrome), kryl ve 3 vrstvách

Fotky nejsou nic moc, bylo hodně zataženo :(


Už jste něco ulovily vy? Zajímaly by mě ty stíny v tyčince, nemá někdo?