úterý 31. července 2012

Miyo - No 29

Tento lak jsem ze zvědavosti zakoupila v prodejně Ziaja v Praze, Růžová 8. Měli na výběr více odstínů, ale já nemohla odolat zelené se zlatým shimmerem (jaké jiné barvě, že :). Ještě lak sliboval vůni po papaye/mangu. A hned vám prozradím, že po zkušenosti s tímto lakem co nejdřív zajdu pro další!

Jak je výše napsáno - lak má šťavnatě středně zelenou barvu se zlatým shimmerem, který se krásně přesune i na nehty. Je skvěle pigmentovaný, štěteček je užší (spíš jako Zoya). Nepamatuji si cenu, snad nějakých 50,- Kč, lahvička má 8 ml.

Ke slibované vůni vím jen to, že jsem ho lakovala asi ve 22,00 hodin, přejela jednou vrstvou nadlaku, pak očuchala nehty a byla cítit parfemace (spíš papaya, ale přiznám se, že nevím, jak ve skutečnosti voní, ale mango to nebylo). Ráno v 6,00 jsem je očuchala znovu a vůně byla už méně intenzivní a pak jsem ho čuchala před obědem a vůně byla zcela fuč. A ještě nevýhoda - po odlakování zanechal jemný zelený nádech na nehtech (i při použití podkladového laku).

Což je mi ale ve finále úplně ukradené, protože ta barva.... ta BARVA!!! ;)

Více info o této značce je na jejich FB a stránkách.

Miyo No 29 é verde com shimmer ouro. Ele é pigmentado muito, eu pintei 2 camadas. Este esmalte cheira como mamão e manga. Infelizmente, apenas um curto período :( ... Mas eu AMO ele ;) 


2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Ve stínu:



14 komentářů:

  1. Chystám se tam tento týden, nejenže mě dostala tahle barva, ale kouknu se i po jiných.
    Už mi tvoje drápky chyběly. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Varuji tě, že neodejdeš s prázdnou :D

      A přiznávám, že jsem to tu poslední dobou zanedbávala, tak snad se polepším, jsem nějaká lenivá fotit...

      Vymazat
    2. Jo, já vím, a to tam jdu s mamkou, řekla mi, že potřebujem jenom věci na dovolenou a že mě nenechá dotáhnout domů zas plnou tašku kosmetiky. ;D
      Ale našla jsem si spoustu věcí, které chci vyzkoušet, tak je buď propašuju k pokladně, nebo tam přinejhorším po dovolené zaběhnu sama a v záchvatu nákupní horečky tak toho zas pokoupím... :D:D

      Však to znám, taky teď vůbec nemám na nic náladu, teď mám dost nafutrovanejch 14 dní, pak dovolená; když je vedro, je člověk rád, že je rád, když je zima, není příznivé světlo a nálada.
      Snad zas "chytneš slinu na focení", budu se na nehtové příspěvky těšit (a nejen na ty). ;)

      Vymazat
  2. no tak tahle zelená je absolutní mazec!!! tu musím mít taky!!! je prostě úžasná! :o) adresu Ziaji píšu do diáře a při nejbližší návštěvě Prahy tam jdu jako první :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je vážně zelený!!! Musím tam zajít a něco si koupit. Těším se na další příspěvky, ale znám to.

    OdpovědětVymazat
  4. Sooo nice! But I love green so much that I probably don't count!

    OdpovědětVymazat
  5. Uáááá, oni mají malinovej lak? :D A ten Tropicana vypadá taky krásně! Chjo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mi nemluv, myslím, že je potřebuju všechny :D

      Vymazat
  6. Škoda, že není poblíž nějakej obchod, taky bych určitě neodešla s prázdnou :).

    OdpovědětVymazat
  7. Radsi se tam nebudu divat. Ale tenhle zelenej je dokonalej. A k tem tvym satickam :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná barva, má jiskru - tak to má být, žádné vybledlinky.
    Myslím, že některou barvičku bych taky snesla 8-) Možná dokonce všechny! :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat