pondělí 30. července 2012

Unhas carimbadas/Razítkovací destičky

Bom dia leitores!!! Hoje falaremos das famosas placas DRK.
As unhas carimbadas estão com tudo aqui no Brasil e a um tempo que estava desejando essa placa DRK-A.
Para quem não conhece, as placas DRK são produzidas aqui no Brasil pela dona do site Esmaltería da KK e suas parceiras. A loja dela também oferece esmaltes nacionais e importados a um preço ótimo =D, eu sempre faço minhas compras com ela.
Esta foto é da placa inteira: (foto retirada do site http://esmaltaradas.com/placa-de-carimbo-drk-a/)

Dnes budu psát o razítkovacích destičkách DRK. Nejpopulárnější v Brazílii je DRK-A. Jsou vyráběny přímo zde majitelkou webu Esmaltería da KK a jejími partnery. Obchod nabízí také laky na nehty. Vždycky tam nakupuji =D
Foto celé paletky: (foto ze stránky http://esmaltaradas.com/placa-de-carimbo-drk-a/)


Quando a loja reabriu neste mês, pois estavam mudando o nome e o estoque de produtos, a placa DRK-A já estava esgotada, então para experimentar comprei a edição especial dela com 2 fileiras que vieram com os melhores desenhos.

Když se obchod tento měsíc znovu otevíral, destička DRK-A už byla vyprodaná, proto jsem k pokusům pořídila destičky - viz obrázek níže.



Lindos né... aproveitei e comprei o esmalte para carimbar e claro, o carimbo grande da China Glaze que é o melhor pois pega o desenho todo! Confesso, que no começo senti dificuldade para carimbar as unhas, mas é porque eu estava movimentando o carimbo de maneira errada...e depois de muitas tentativas e ajuda das amigas, olha o resultado:

Nejsou krásné... nejdříve jsem si koupila lak na razítkování a pak jsem se do toho pustila. Přiznávám, že jsme měla ze začátku problémy, protože jsem nevěděla jak na to. Ale po mnoha pokusech a pomoci přátel se můžete podívat na výsledek:





Não saíram tão perfeitas as carimbadas, mas é falta de treino... =] estou adorando essa placa. E vocês o que acharam?

Zatím to není dokonalé, musím ještě trénovat... =] mám moc ráda tuto destičku. Jak se vám líbí?


21 komentářů:

  1. To vůbec neznám. Je to zajímavé a jak to přesně funguje? Děkuji

    Ťapičky jsou tak roztomilé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Předně je třeba mít hodně pigmentované laky, speciální dělá na razítkování určitě Konad. Ten přetřeš přes vzorek, setřeš stírátkem, plácneš na to razítko s gumovým koncem k tomu určené a pak to připlácneš na nehet.
      Já si koupila sadičku od Essence a výsledek zatím krize, ale chce to asi fakt trénovat.
      Foto třeba tu: http://www.parokeets.com/en/2010/12/new-essence-image-plate/

      Vymazat
    3. Essence za moc nestojí. Pokud jsi tedy odlepila všecky fólie - na Omlázku jsem se dočetla, že některé holky tam měly snad i dvě, a proto nemohly za boha nic otisknout. Ale jde to, jen to potřebuje trochu tréninku. Mně se osvědčilo hlavně konadovské razítko, je bezkonkurenční - krásně měkké, to to Essence se může jít zahrabat. A stírám žiletkou - ta přiložená stěrka byla do obloučku, takže nic nesetřela :-/

      Vymazat
    4. Aha, tak to taky děkuju za vysvětlení. Jednu fólii jsem teda sundala, ale jestli je tam další, nevím :D
      Je fakt, že moje kočičí tlapky dopadly katastrofou a vypadaly spíš jak černý flusnutí!

      Vymazat
    5. :D :D :D
      ...se poddá, uvidíš ;)

      Vymazat
  2. I own several little stamping plates and consider buying a big one like this one - but I haven't found any where the majority of patterns would suit to me :-/ Lucky you, such treasures you have in Brazil :) And I love the paws, too - they're lovely!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunka, minha querida, me desculpe responder em português, mas meu tradutor não está funcionando =/
      Essa placa é linda e muito fácil de usar...Para quem tiver interesse estavam vendendo na NINJA POLISH ;)

      Vymazat
    2. Thanks, Bru, you're so kind! :)

      Vymazat
  3. Pěkný blog, aspoň jsem trochu oprášila portugalštinu :-) Obrigada!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda bych razítka vyzkoušela, ale co jsem o tom četla.. tak na to asi nebudu dost šikovná :D.. Ty ťapky vypadají hezky :))

    http://skyandbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty motivy jsou nádherné, takovou destičku bych moc chtěla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? Konad se může jít vycpat :)
      (Jo a pořád jsem nikde neobjevila destičky Bundle Monster, nebo jak se to jmenuje.)
      Verunka

      Vymazat
  6. Hummmmm...ficou lindaaaa..
    aprendeu hein...
    vlw!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ta je úžasná, já mám akorát tu malou od essence a ta teda nic moc, asi se taky budu vycvičit :).

    OdpovědětVymazat
  8. MENINAS PARA QUEM SE INTERESSAR, AS PLACAS ESTAVAM SENDO VENDIDAS NO NINJA POLISH ;D

    http://ninjapolish.com/product.php?productid=17581&cat=282&page=1

    http://ninjapolish.com/product.php?productid=17908&cat=282&page=1

    http://ninjapolish.com/product.php?productid=17808&cat=282&page=2

    http://ninjapolish.com/product.php?productid=18042&cat=282&page=2

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ty nemají chybu, to by se mi moc líbilo, jen se trochu bojím, že by se mi to asi nepodařilo tak pěkně jako Bruně... Ale asi to chce jen trochu praxe:-)

    OdpovědětVymazat
  10. S takovýma rozkošnýma tlapiškama bych možná i já razítkovala:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, já si i ty Essence koupila jen kvůli tlapkám!

      Vymazat