čtvrtek 5. července 2012

China Glaze - Flirty Femininity

Bom dia leitores!! Hoje mostrarei para vocês um esmalte que ganhei da minha irmã: China Glaze - Flirty Femininity.
Essa cor é um rosa queimado lindo, cintilante, fácil de passar e limpar os cantinhos da unha e cobre as unhas com 2 camadas. Além disso, os esmaltes China Glaze tem secagem mais rápida, o que facilita muito a nossa vida  =D.
Mas esse esmalte tem um ponto negativo: mesmo usando uma base por cima, ele não dura muito nas unhas... Andei reparando que alguns outros esmaltes dessa marca, como por exemplo os holográficos, também não possuem uma boa duração. O que vocês acham?
Mesmo assim, não deixarei de comprar China Glaze, porque são lindos =D


Tento lak jsem dostala od mé sestry. Barva je zářivá růžová, snadno se s ním pracuje a stačily mi 2 vrstvy. Dobře schne, což nám usnadňuje život =D Má ale jednu nevýhodu: i s použitím podlaku dlouho nevydrží. Mám pocit, že i jiné laky této značky, např. holografické, hůře drží na nehtech. Máte také takovou zkušenost?
I tak si ale laky od značky China Glaze budu kupovat, protože jsou krásné =D

Vamos as fotos:






3 komentáře:

  1. Tak tohle ti musí přeložit Mirka:-D
    Myslím, že to ažmtak nesouvisí se značkou- mě všeobecně laky drží blbě. Ale abych hned popřela sama sebe, tak nejlíp mi drží Opi:-D Ale holografy drží nejhůř ze všeho a je jedno od jaké značky jsou, to už mám vyzkoušený.

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě se to nedá moc generalizovat, resp. jsou tu lepší značky a horší značky, ale i v těch lepších se najde dost zmetků - a to teď nepočítám ty holografy a glitráky, které obecně drží hůře. Zas tak obsáhlou sbírku nemám, ale opravdu neumím říct, že od jedné značky mi drží všechno luxusně a od druhé všechno jde dolů druhý den. ;-) A taky usilovně pracuju na zlepšení kvality nehtů, což má nepochybně své výsledky...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  3. Dejnicka: Si upadla ne??? To fakt nedám :-D No ale zkusím tu pointu nějakým obloukem naznačit... :-D :-D

    Verunka: naprosto s tebou souhlasím, hlavním kamenem úrazu je kvalita nehtů. Sama je mám teď horší a vidím, že ta "výdrž" je ještě víc zoufalejší!

    OdpovědětVymazat