sobota 14. července 2012

Illamasqua - Static pigment a Fume lesk na rty

Moje zamilovanost do značky Illamasqua trvá, takže jsem pořídila další 2 přírůstky - lesk na rty a pigment. 


Pigment Static
Barva podle oficiálního popisu je duhová růžová/stříbrná, což koresponduje s obsahem nádobky. Má spíš větší třpytky, takže hrozí, že bude opadávat. Zatím netestován, pouze focen.




Lesk na rty Fume
Šťavnatá rajčatově červená, je středně pigmentovaný, pro větší intenzitu to chce přejet rty vícekrát. Hydratuje, drží fajn, mně zhruba tak 3 hodiny s trochou jídla.


Jakou značku právě teď milujete vy???


10 komentářů:

  1. Miiluju by Terry, Chantecaille a Illamasqu, mrzí mě že bych si ve slevách vybrala jen štětec Kabuki a ostatní štětce co bych chtěla jsou out of stock, protože budou nové. Můžu fňukat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to můžeš určitě a já se k tobě přidám, protože bych chtěla všechno!!! Ještě čekám na balíček od viennettky a děsně se těším!

      Vymazat
  2. No prosím tě, kdy sis stihla tohle koupit? Jak to, že o tom nic nevím? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla velká rychlovka z Asosu, ale už je to dřív :)

      Vymazat
  3. Omg..beautiful pigment <3 I loved

    OdpovědětVymazat
  4. Ten lesk je úchvatný! <3 Day mě na ní už před časem navnadila, že mají úplně jinou konzistenci než jakékoliv jiné lesky, tak bych ráda někdy nějaký testla. Barva je skvělá, sluší ti moc!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Já nejsem vůbec lesková, ale Illa jednoznačně stojí za to!

      Vymazat