pondělí 9. července 2012

Color Club - Youthquake

Youthquake jsem kupovala už docela dávno a víceméně na slepo, protože Google mi moc fotek nenabídl. Barevně se mi moc líbí, neonová růžovooranžová, schne matně, jenže bohužel nekryje, i ve 4 vrstvách prosvítají konečky. Vzhledem k tomu, že krycích neonek mám docela dost, tak tento jsem poslala pryč (tzn. Bruně, a poprvé jsem ráda, že bydlí tak daleko, aby mi ho nemohla hodit na hlavu :D).

Color Club Youthquake é um laranja meio rosado. Nao é pigmentado, eu pintei 4 camadas. Este enviei para Bruna, porque tenho muito neon esmaltes com melhor pigmentação.

4 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Ve stínu:



11 komentářů:

  1. Škoda, mně se líbí moc, ale to prosvítání jde vidět a ve čtyřech vrstvách je to už trochu na hlavu.

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem chtěla napsat, jé ten je pěkný a pak jsem si všimla těch vrstev. Uf, tak to tedy ne. Ale nalakováno pěkně.

    OdpovědětVymazat
  3. Kyky: Vzhledem k tomu, že se taková barva dá sehnat i krycí, tak určitě ne, ale ani kdybys mě zabila, tak nevím, který lak je barevně podobný :D

    Day: Barevně krása, o tom žádná :)

    OdpovědětVymazat
  4. 4 Vrstvy jedného laku! Veď to muselo schnúť 3 hodiny!! Ale farba je super!


    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Stoker: To ani ne, dala jsem pak rychlosušič a neschlo to nějak dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  6. A přeložila si Bruně tu poznámku pod čarou?:-D
    Škoda ho, takovej má/měl potenciál...

    OdpovědětVymazat
  7. Dejni, na to moje jazykové znalosti fakt nestačí :D Ale jinak souhlasím!

    OdpovědětVymazat
  8. Ale ta barva!!!! To je uplne moje!! Jdu mrknout na sminky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná barvička, ale 4 vrstvy by mě asi odradily.:-(

    OdpovědětVymazat
  10. Ten je krásny takéto odtiene červenej môžem

    OdpovědětVymazat
  11. Super barvička, takovou mám nejraději, ale ty čtyři vrstvy, to ne!

    OdpovědětVymazat