čtvrtek 12. července 2012

Otevření Sisley salonu

Včera jsem se díky nejhodnější Dejničce mohla zúčastnit otevření nového kosmetického salonu Sisley v Praze.
Osobně mám s touto značkou pramalé zkušenosti, kdysi jsem měla vzorek pouze odličovacího krému a tonika, byly příjemné, to ano, ale za ty peníze bych si je nekoupila, protože znám mnohem levnější vyhovující produkty.

Nicméně Dejnička je Sisley maniak, tak pořád tvrdí, že jejich pečující i dekorativní kosmetika je ta nejlepší :) Zatím nic neříkám a těším se, až všechno, co jsem dostala, otestuji... Celkově ale musím říct, že na první pohled mě tato kosmetika odrazuje cenou, takže ji ani v parfumeriích nevyhledávám, protože co kdyby mi něco hodně vyhovovalo, že!

K večeru toho moc nenapíši, v samotném salonu jsme se podívat nebyly, pouze v horní části, kde byly vystavené všechny jejich produkty (pečující i dekorativní kosmetika a voňavky). Místnost byla docela malá a bylo tam hodně lidí a hrozné vedro. Ale konzultantky byly velice vstřícné, rády poradily a ještě radši přinesly vzoreček čehokoli, o co jsme požádaly :) Dekorativku jsem si tedy hodně osahala a nejvíc mne zaujaly třpytivé tužky a stíny a jedna krásně růžová rtěnka.

Skoro největší zážitek mi poskytla svíčka s vůní máty, která voněla jako mojito a kterou jsme pořádně očuchaly :D

Obsah taštičky, kterou jsme při odchodu dostaly jako dárek:

Ze salónu... (foceno mobilem):





Katalog nabízených ošetření:




Takhle jsem vypadala - fotila Dejnička a hlavní bylo, aby byla vidět taštička ;)