středa 4. července 2012

Sraz blogů a new in

Pár řádek věnuji srazu, který byl v sobotu. Bohužel hodně z vás už mělo jiné plány a tak jsme se nakonec sešly 4 - já, viennettka, Day a Kyky. Kyky byla mezi námi jako "nováček" a myslím, že z nás musela být trochu vyděšená, protože jsme jí prakticky nepustily ke slovu a navíc jsme jí protáhly po obchodech se šminkami, kterým ona moc neholduje. Ale nakonec to přežila a doufám, že příště dorazí zase :) Navečer jsme se s viennettkou ještě viděly s Pavlou a prokecaly jsme snad 3 hodiny, až viennettka nestihla autobus domů a musela u mě zůstat až do neděle :D
Celkově mám z těchto setkání obrovskou radost a musím Kyky i Pavlu pochválit za to, že jsou ohromně sympatické. Tak snad i my jsme v nich zanechaly stejný pocit!


A tady jsou moje úlovky. Ještě poznamenám, že jsme nachodily asi 100 km po obchodních centrech i Praze ;)

Ziaja: měla jsem k této značce averzi díky záplavě recenzí na blozích, ale v. tam chtěla jít, tak se nedalo nic dělat. Nakonec jsem si odnesla slušnou zásobu a jsem ve fázi testování. Mmch jsme chytře šly do obchodu hned v pátek dopoledne, takže jsme těžké tašky pak tahaly celý den...


Oblečení: víkend se nesl ve znamení kočiček (jedno kočičí tílko ještě chybí na fotkách) ;)
H & M

F & F

Mango a New Yorker

Laky, které mi přivezla v.:
♥ ♥ ♥ ♥




Paletka Benefit I'm glam... therefore I am:
Stíny jsem nosila zatím jednou a s bazí UD držely suprově, pak Girl Meets Pearl (moje první zkušenost s tekutým rozjasňovačem) je moc fajn a těším se, že se s ním naučím pořádně pracovat. Jsem hodně zvědavá na řasenku, moje mi teď dochází, tak se na ní brzo vrhnu. Tvářenka předpokládám, že bude fajn. Na lesk se netěším, neb lesky nenosím :)








zleva: růžová část, mix obou, oranžová část



A na závěr: vůbec mi nefunguje přidání odkazu na naši Facebookovou stránku, tak ho asi budu muset dávat do příspěvků, což mi vadí, ale nic jiného mě nenapadá :(
Náš FB zde