středa 4. července 2012

Sraz blogů a new in

Pár řádek věnuji srazu, který byl v sobotu. Bohužel hodně z vás už mělo jiné plány a tak jsme se nakonec sešly 4 - já, viennettka, Day a Kyky. Kyky byla mezi námi jako "nováček" a myslím, že z nás musela být trochu vyděšená, protože jsme jí prakticky nepustily ke slovu a navíc jsme jí protáhly po obchodech se šminkami, kterým ona moc neholduje. Ale nakonec to přežila a doufám, že příště dorazí zase :) Navečer jsme se s viennettkou ještě viděly s Pavlou a prokecaly jsme snad 3 hodiny, až viennettka nestihla autobus domů a musela u mě zůstat až do neděle :D
Celkově mám z těchto setkání obrovskou radost a musím Kyky i Pavlu pochválit za to, že jsou ohromně sympatické. Tak snad i my jsme v nich zanechaly stejný pocit!


A tady jsou moje úlovky. Ještě poznamenám, že jsme nachodily asi 100 km po obchodních centrech i Praze ;)

Ziaja: měla jsem k této značce averzi díky záplavě recenzí na blozích, ale v. tam chtěla jít, tak se nedalo nic dělat. Nakonec jsem si odnesla slušnou zásobu a jsem ve fázi testování. Mmch jsme chytře šly do obchodu hned v pátek dopoledne, takže jsme těžké tašky pak tahaly celý den...


Oblečení: víkend se nesl ve znamení kočiček (jedno kočičí tílko ještě chybí na fotkách) ;)
H & M

F & F

Mango a New Yorker

Laky, které mi přivezla v.:
♥ ♥ ♥ ♥




Paletka Benefit I'm glam... therefore I am:
Stíny jsem nosila zatím jednou a s bazí UD držely suprově, pak Girl Meets Pearl (moje první zkušenost s tekutým rozjasňovačem) je moc fajn a těším se, že se s ním naučím pořádně pracovat. Jsem hodně zvědavá na řasenku, moje mi teď dochází, tak se na ní brzo vrhnu. Tvářenka předpokládám, že bude fajn. Na lesk se netěším, neb lesky nenosím :)








zleva: růžová část, mix obou, oranžová část



A na závěr: vůbec mi nefunguje přidání odkazu na naši Facebookovou stránku, tak ho asi budu muset dávat do příspěvků, což mi vadí, ale nic jiného mě nenapadá :(
Náš FB zde







22 komentářů:

  1. Neměj strach, nevyděsily jste mě zas tolik, abych příště nepřišla. :DD Jsem moc ráda, že se sraz uskutečnil, všechny jste strašně milé. ;)
    Při vyprávění o Ziajím obchůdku jste koukám nepřeháněly, sprcháč mám taky, je naprosto neuvěřitelně voňavý! <3 Výhledově se tam chystám kvůli opalovacím krémům a sluneční péči, tak snad nedopadnu s taškou plnou "nezbytností". :P
    Btw, ten tmavý lak na první fotce je ze Ziaji?? :-O

    OdpovědětVymazat
  2. Míno, moc se mi líbí design Vašeho nového blogu!:-) Jinak ty věcičky jsou nádherné, paletku od Benefitu bych taky brala:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  3. Kyky: Jsem moc ráda, že z nás máš dobrý pocit!! Opalovací věci jsem jen zběžně prohlídla, ale taky bych chtěla nějaký vyzkoušet. Tak když budeš mít cestu, kdyžtak napiš, šly bychom spolu :)
    Ano, lak je ze Ziaji, je to zelená se zlatým shimmerem, mooc krásný v lahvičce, ale zatím jsem nelakovala.

    Mila: Moc díky, sice mi tam nejdou přidat nějaký vychytávky, ale taky se mi líbí ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ha, co to máš za ty Chiny a Zoyi? To si vůbec nehlásila!:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Chiny jsou ještě 2 z nové neon kolekce, Zoya Renee, Ali, Bijou a Robyn.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, to me fakt mrzi, ze jsem nemohla, chjooo! :) je fajn, ze jste si to tak uzily! Ty laky Zoya a Illa. jsou moc pekny, tesim se az to nalaknes :) A nutne potrebuju vedet, jestli ta Ziaja je k necemu, pac nas vytopil soused & jine ktastrofy a na kosmetiku tenhle mesic moc nebude :D

    OdpovědětVymazat
  7. mafi, tak doufám, že ti to příště vyjde! V rychlosti můžu pochválit pomerančový tělový peeling - krásně voní a je příjemný, noční pleť krém - hydratuje a je jemňounký, za tu cenu dobrý! Plus jednou jsem použila ten peeling a měla jsem dobrý pocit, ale ten musím k nějakým výsledkům používat dlouhodoběji :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak zni to docela dobre, asi to pujdu vyzkouset... i kdyz se bojim, jak je tech rad tam 20, ze bud zkoupim pul kramu (cimz neusetrim) nebo nic, protoze nebudu vedet, co driv :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je taky pravda, je toho tolik, že člověk neví, co dřív :D Ale je fakt, že ty ceny jsou více než příznivé, protože jsem platila kolem 500 a nesla si plnou tašku ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Konečně tvůj post! Ale všechno jsem viděla, všechno jsem zažila... tak nemám co komentovat :-D Ale bylo to fakt super, ráda budu na tenhle víkend vzpomínat :-)

    OdpovědětVymazat
  11. jj, pravda :) Hlavně jestli sis už změnila moji novou adresu v tvém blogrolu ;)

    OdpovědětVymazat
  12. já si myslím, že budeš se Ziajou spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  13. Natálje, obávám se, že ano ;)

    OdpovědětVymazat
  14. "hromadný" sraz jsem sice nestihla, ale "komorní" odpoledne jsem si moc užila, bylo to super, i bych vydržela dýl:-)

    ziaja vlna mě zatím míjí, jsem zvědavá, jak dlouho ještě budu odolávat:D

    btw to já, já už blogroll upravený mám hééč:D

    OdpovědětVymazat
  15. Pavli, nápodobně! A děkuju, žes přijela :)

    A za blogroll máš u mě bod ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Mina!!!!! que lindos os produtos, adorei :D
    e nosso blog está fazendo sucesso ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Na blogroll kašlu, ten už dávno nepoužívám! V bloglovin vás změněný mám a to je hlavní :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Hummmm...adorei o Zoya e o CG..
    aff amooo!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Péťo, koukej si to změnit, já ten tvůj používám:-D

    OdpovědětVymazat
  20. viennettka; To musíš změnit, protože jsem od tebe měla velké množství přístupů!!! Tak prosím prosím udělej to pro mě!

    ass.: Adorei Zoya tambem ;-)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc hezký nový vzhled. Je mi líto, že jsem se na setkání nemohla vetřít. Tak snad příště. Laky vypadají super. Tu kosmetiku jsem neznala, zase jsem pozadu. Ještě že je tu tvůj/váš blog.

    OdpovědětVymazat
  22. Marti, díky! Určitě ti dám vědět, pokud bude nějaký sraz!

    OdpovědětVymazat