čtvrtek 2. srpna 2012

Illamasqua - Mina lesk na rty a Stoic Liquid Metal

Výrobky ulovené ve velkých slevách na oficiálních stránkách Illamasqua. Tímto děkuju viennettce za objednání :)



Lesk na rty Illamasqua Mina
Samozřejmě je úplně přirozené, že jakmile jsem objevila, že mají výrobek se jménem Mina, musela jsem ho mít, ať by to bylo cokoliv! Zrovna to byl lesk, které sice nevyhledávám, ale nevadí mi je používat a i vzhledem ke zkušenosti s jedním Illa leskem, jsem byla ráda, protože ten byl fajn. Druhým překvapením byla barva. Podle fotky samotného lesku jsem se děsila, že to bude šíleně fialová, ale opak je pravdou, protože je málo pigmentovaná a dá rtům jen fialový nádech. Jsem moc spokojená :)



Stoic Liquid Metal
"tekutý kov", tak to je tragédie. Tedy ne barevně. Na smaragdově zelené nemůže být nic špatného, ale ta konzistence a pigmentace děsně kulhá (viz obrázek níže). Dalším neštěstím je, že mi nedrží. Vůbec. Ani s bází ani bez. Hned se to rozmaže a sleje a já jsem ještě nebyla schopna ze vzteku zkusit, jestli by to třeba po chvilce nezaschlo.
A ještě navíc nevím, s jakou barvou to kombinovat.
Takže u tohoto produktu jen pevně doufám, že mi někdo poradí, jak na něj! Předem děkuji...

Liquid Metal: vlevo asi 4 vrstvy, vpravo jedna

Ulovily jsem ve slevě u Illamasqua taky něco?


5 komentářů:

  1. Lesk je hezký. Ty stíny by to chtělo zkoušet a zkoušet...pak něco objevíš. Neboj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chjo, myslela jsem, že dostanu nějaký rychlý návod, takhle se mi do toho nechce :) Ale zase je fakt, že Illa za to stojí...

      Vymazat
  2. Lesk ti slušel! :)
    Pokud krémový stín/pigment nedrží, tak ho nespasí ani značka Illamasqua :( Možná se s ním dá něco vymyslet, ale prostě zázrak to nebude... Ovšem barva je boží ;)

    OdpovědětVymazat