úterý 21. srpna 2012

Jade - Alga Marinha e Kleancolor - Chunky Holo Teal

Hoje vim mostrar para vocês dois esmaltes lindos que comprei a alguns dias, um comprei aqui em Maringá mesmo e o outro comprei na Esmaltería da KK, que são o Jade - Alga Marinha e o Kleancolor - Chunky Holo Teal.
O esmalte Jade é um azul esverdeado lindo! Eu que não gosto muito de verdes adorei a cor assim que vi na prateleira da loja. Ele é bem pigmentado e cobre perfeitamente a unha com apenas 2 camadas. Além disso a secagem é rápida... Olha só que lindo:

Dnes vám ukážu 2 laky, které jsem si koupila před několika dny. Jeden je z Maringá a druhý koupený na Esmaltería da KK, Jade - Alga Marinha a Kleancolor - Chunky Holo Teal.
Jade je nádherná nazelenalá modrá! Nemyslela jsem si, že mám tak ráda zelenou, dokud jsem ho neviděla v regále. Je dobře pigmentovaný, perfektně se lakuje, stačí 2 vrstvy. Také zasychání je rychlé... Podívejte, jak je krásný:


Decidi então testar meu novo Kleancolor Chunky Holo... estou apaixonada por essa coleção! Sei que foi lançada a algum tempo, mas só consegui comprar agora e valeu muito a pena. Ele só tem uma coisa ruim: sua secagem demora muito, por isso é essencial passar um bom top coat. Fora isso, o Kleancolor tem uma mistura linda de glitters que é difícil captar com câmera =)

Rozhodla jsem se vyzkoušet můj nový Kleancolor Chunky Holo... Jsem zamilovaná do této kolekce! Vím, že byl zahájen nějaký čas, ale jen podařilo koupit hned a bylo to velmi užitečné. Jediná nevýhoda: schne velmi dlouhou dobu, takže je důležité mít dobrý rychleschnoucí nadlad. Jinak Kleancolor má krásné glittrové laky, které se třpytí, a je obtížné zachytit je foťákem =)

Vamos as fotos:









2 komentáře: