středa 29. února 2012

V dnešní poště...

Paní pošťačka mi dnes udělala velikou radost, donesla mi totiž balíček od Simony z Itálie s várkou Kiko laků a 2 značky, o kterých jsem sice četla na blozích, ale neměla jsem možnost je vyzkoušet. Opět jsou to italské značky BasicBeauty a Deborah Milano.
Na všechny se moc těším, tak doufám, že se tu fotky brzo objeví.

Kiko: 257, 277, 255, 270, 346
BB: Nr. 37 
A Midsummer Night's Dream, Nr. 42, Deborah Milano 72 Sun Flare





25 komentářů:

  1. Krásný barvy hned bych si je vzala:) ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. great looking nail polish, can't wait to see swatches.

    OdpovědětVymazat
  3. aaaach!

    no to bych samým blahem nevěděla, který nalakovat dřív:DD

    OdpovědětVymazat
  4. Ten posledný mi trošku pripomína chanel :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, v lahvi je mu hodně podobný. Jsem zvědavá, jak to bude na nechtech.

      Vymazat
  5. už se těším na recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké barvičky. Třptivé laky já ráda, tak už se těším na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé, Kiko! A fialovej, to tě Simona asi ještě moc dobře nezná :-D Těším se na fotky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebudeš tomu věřit, ale já ten fialovej chtěla :D A ještě ten růžovej a třpytkovej. Jinak je vybírala Simona. Ví, že mám ráda zelenou a ještě jsem chtěla něco růžovýho, takže se trefila naprosto přesně :D

      Vymazat
  8. Those BasicBeauty polishes look so amazing! Great swap :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simona and my cousin have chosen the same Basic beauty polishes: Simona sent them to you and my cousin gifted them to me, sooooo lucky us!!!! XD

      Vymazat
    2. Yeah :D Simona and your cousin did a great job!!

      Vymazat
    3. I guess they are the perfect cheaper dupes for Zoya Apple and Zoya Rica, don't you think? ;D

      Vymazat
    4. Zoya Apple yes, but Zoya Rica is orange, I think. The BB looks on my nails more pink :)

      Vymazat
    5. I remember the orange one was Tanzy (so beautiful!!!! *drooling*) and rica was on magenta way :D http://www.temptalia.com/images/summer2011/zoya_sunshine026.jpg
      By the way, amazing polishes, all of them! *__*

      Vymazat
    6. Yes...hmmm... If I see Tanzy - it is pure orange and BB in the bottle looks like dupe for Rica... I think I have strange hands, because it looks pink on me :D

      Vymazat
  9. Začni tím třpytivým fialovým a hned pak červený! Nemůžu dočkat!!!

    OdpovědětVymazat
  10. I am so happy you liked my choices!! And I hope you'll like them all when you apply them!

    OdpovědětVymazat