čtvrtek 9. února 2012

BB Couture - Selene

Růžovou já můžu a tahle je perfektní. Je taková hodně výrazná, ale ne neonová, s nepatrnými perleťovými = modrými odlesky (nejlíp vidět na fotkách s bleskem). Já normálně modrý odlesky u růžových laků nesnáším, ale u tohoto ho perfektně doplňují a sluší mu. Navíc obsahuje u BBC oblíbené pidi třpytečky (co vidím, tak jsou do zlata a zelena). Lakuje se v pohodě.

Jediné, co mě teď u BBC trochu štve, že nedělají už modrá víčka (jako je popis laku), ale černá nebo bílá. Černá ještě ujdou, ale ty bílý vypadají dost lacině.

3 vrstvy s nadlakem Nfu Oh Ultra Shine:

Na sluníčku:



Denní světlo:


Denní světlo s bleskem:


18 komentářů:

  1. Krásná barvička, už taková letní:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Jen růžová to může být! tududu tududu dyd dyd! Jo a s tim víčkem máš recht, to bílý se k tomu fakt nehodí:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je momentálně nejhezčí výrazná růžová, co mám!

      Vymazat
    2. To se ani nedivím, tomu nemůže konkurovat jenbtak někdo ;-)

      Vymazat
  3. Oooo, to je ale fešák! A to víčko se mi taky nelíbí :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chichi, asi se nepletu, když si myslím, že ho budeš chtít půjčit!

      Vymazat
  4. Tak ten bych brala všema deseti. Krása!

    OdpovědětVymazat
  5. Růžovou mám moc ráda a touhle si mi udělala radost. Vypadá krásně šťavňatě a letně :-) Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Růžovou nemusím, nemám, nenosím, ale tady bych si říct dala. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tvoje problémy bych chtěla mít. Ať je víčko třeba svítivě zelené. Jedná se o lak na nehty, ne o dekorační předmět.

    OdpovědětVymazat
  8. prekrasna farba! ale pride mi na leto:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Ten je boží ...ja som na ružové zaťažená ale len na laky a tento je krááááásny ...ach jo asi sa tu budem naň chodiť kukať každý deň

    OdpovědětVymazat
  10. Keby že ho niekedy už nechceš hlásim sa ako prvá beriem ho všetkými desiatimi ...:) a to myslím naprosto vážne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holka, tak to se nedočkáš. Ať se bude dít cokoli, BB nedám z ruky :)

      Vymazat