pondělí 27. února 2012

Impala - Lover ♥

Tak popsat barvu a konzistenci bude zas trochu těžší. Řekla bych, že je to růžový základ se stříbrným shimmerem/mini šupinkami a možná, že jsou tam obsaženy i v růžovém provedení. Chvilkama to vypadá, že jde trochu do oranžova nebo červena. Ale v tak 95 % času je to růžovka. No nějak se v tom nevyznám :D 
Je to zajímavá kombinace barev, žádnou takovou ve sbírce nemám. Skvěle se lakuje i kryje.
U této značky se mi ještě moc líbí ta lahvička pro její neobvyklý tvar (i když teda na mých fotkách to zrovna není moc vidět).

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:




Denní světlo:


Denní světlo s bleskem:


7 komentářů:

  1. Zajímavá barva. Ale jak na to koukám jak chci, ještě nevím, jestli se mi líbí, nebo ne. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem jí poprvé uviděla v lahvičce, měla jsem úplně stejně rozpačité pocity jako ty. Ale na nehtech se mi líbil, zdá se mi docela neobvyklá :)

      Vymazat
  2. Úžasný odstín, kde se dá ten lak sehnat? Zamilovala jsem se... :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nevím, já jsem ho dostala jako dárek od kamarádky z Brazílie.

      Vymazat
  3. jako nehty máš pořád krásný... ale dneska i ta barva. strašně se mi líbí. ale jako strašně... vydržela bych se na to dívat dlouho.

    vlastně se mi v poslední době líbí snad všechny laky, co máš (teda kromě toho žlutého... ten byl až moc hardcore)... nevím, jestli z toho něco plyne, tenhle stejně nikde nekoupím a zas takový maniak od laků, abych to lovila na ebay nebo kde, nejsem... ale tak jsem ti to chtěla pošeptat, že máš pěkné laky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. To je tak hezkej komentář, třesu se blahem a pýchou!

      Vymazat