neděle 19. února 2012

Ana Hickmann - Rock

Tak takhle nějak si představuju Brazílii. Krásně modré moře (jako ten lak), sluníčko, pláž a osvěžující koktejl. Děsně letní a optimistická barva :)
Nelakoval se úplně nejlíp, trochu pruhuje a byl docela hustý.

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Denní světlo:

Denní světlo s bleskem:


9 komentářů:

  1. Tak tuhle značku laká ani neznám, ale ta barvička vypadá nádherně, ale nejsem si jistá, že bych na ní měla odvahu:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je to brazilská značka, takže se ani nedivím, že ji neznáš :) A na nehtech je tedy hodně výrazný, to je fakt.

      Vymazat
  2. mám úplne taký istý od miss sporty, a áno, je to čistá brazília! :) krásne nalakované! mary

    OdpovědětVymazat
  3. Kdo by si s tímhle lakem neasiocioval moře? Hmm, mám takový pocit, že jdu nalakovat něco podobného, navnadilas mě. :D
    Mimochodem - vypadá moc dobře, úplně ho vidím v létě. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty brazilský laky jsou fakt mor :) poslední dobou je vídám na každým druhým zahraničním blogu mě přijde. A toužím po nich. Myslíš, že ta tvoje brazilská kamarádka by mi byla ochotná nějaký laky koupit a poslat? Bezpodmínečně totiž musím vyzkoušet pár kousků od Sancion Angel! Už jsem prosila jednu brazilskou blogerku, ale zatím se neozývá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o téhle značce jsem zase naopak neslyšela já! Ale jinak jsou jiné na blozích fakt dost. Zkusím se zeptat.

      Vymazat
  5. Škoda, že mi takáto modrá vôbec nepasuje..inak je veľmi pekný!
    :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat