čtvrtek 23. února 2012

BB Couture - Stick Shift

Vytahuji starší fotky z archivu, nějak jsem teď nic nového nefotila.

Pro dnešek tedy barva, která se asi většině z vás bude zdát ošklivá. Hořčicově žlutý základ s růžovým shimmerem. Ten je ve skutečnosti na sluníčku vidět krapet víc než na mých fotkách. Teda při denním světle to není nic moc, ani nijak extra nepasuje k mému odstínu pleti, ale opět platí, že je to od BB docela originální barva :)

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Denní světlo:

Denní světlo s bleskem:


17 komentářů:

  1. Zvláštní barva, ale proč ne. Má něco do sebe.

    OdpovědětVymazat
  2. Nechci být ošklivá, ale já si ten název nejdřív přečetla kapánek jinak a to by se podle mě k němu hodilo víc.. ehm..:-D Ale zajímavé je, jak hnusné barvy tvoje ruce snesou a furt vypadaj dobře...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem blbá, ale jak jsi si ho přečetla?
      Dík :D No na sluníčku to vypadá dobře, ale normálně byly moje ruce děsně vyblitý!

      Vymazat
    2. Nějak jsem přehlédla písmenko "f":-D

      Vymazat
  3. I love BB Couture! I wish they were less expensive.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BB Couture is my favorite brand :) Yes, they are expensive, but some colors are very unique!

      Vymazat
  4. Ošklivá? Ani náhodou! Vyoadá skvěle! <33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nic, asi špatně znám své čtenáře. Musím se nad sebou zamyslet :D

      Vymazat
  5. This caramel colour is amazing!!! I love it and its shine. I have no polish of this brand.

    OdpovědětVymazat
  6. Náhodou je super. Dovedu si ji představit třeba k sukni ve stejné barvě nebo svetříku. Nebo bude bohatě stačit takový šátek, třeba flekatý á la leopard s tímhle žlutým podkladem, k jednoduchému jednobarevnému oblečení. To musí být super kombinace!
    Verunka, www.udvouverunek.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vidíš a já myslela, že se bude líbit jen málokomu :) Akorát třeba na sobě jako oblečení si takovouhle barvu nedokážu představit už vůbec a leopardí vzor nemusím, takže asi nic :D

      Vymazat
  7. Ta barvicka je tak podivna az je hezka :)

    OdpovědětVymazat