sobota 18. února 2012

Co se mi v poslední době nashromáždilo nového...

Dnes vám v rychlosti ukážu, co se mi za poslední dobu nashromáždilo nového. Skoro všechno je pořízeno ve slevě :)

laky Barielle (za objednání a dodání děkuju žirafce)
Blossom, Lust, Falling Star, Myrza's Meadow

a-England (zajímavý problém u všech lahviček - šly hodně špatně otevřít, resp. Ascalon jsem doposud neotevřela, nemáme totiž doma jemný šmirgl papír, co mi na otevření doporučila Day)
Dragon, Ascalon, Princess Tears

OPI od Fialky
Wing It!, I Vant To Be A-Lone Star, Uh-Oh Roll Down The Window


nákup z Babybaby.cz (4 laky už odešly k nové majitelce)
4x krém Essence (zatím používán pouze růžový Repair a nic moc, nemastí a ani mi ruce nehydratuje)
nahoře Hydra Balance - Refresh, 2in1 hand & nail balm - Care
dole 24h hand protection balm - repair, 12h hand protection balm - winter creation

 lak Essence a štětec Ecotools, který je hustý a jemný
Essence Love2 (Made With Love LE)


nákup Essence ve slevě (chybí tu fialové a zelené gelové linky)
lesky Me&My Icecream, Candy Bar, Trendsetter, Berry Me!
stíny ...spotted!, Taupe Of The Pops
řasenka Multi Action Smokey Eyes
tužka Metallic eye pencil 06 Green Day

Stíny a tužka (ten stín vlevo se mi v obchodě zdál světlejší, normálně je docela do žluta, tak si nejsem jistá, jestli ho upotřebím, hnědý stín není nějak extra pigmentovaný, ale to mně nevadí).
Ta zelená tužka se mi moc líbí a troufám si říct, že mi na očích sluší, taky není nějak extra pigmentovaná, chce to přejet vícekrát, ani výdrž není nic moc.



Objednávka ze Strawberrynet, po hodně dlouhé době mě zaujaly rtěnky ve slevě za cca 260,- od Bobbi Brown. Měli myslím 4 odstíny, nejvíc mě zaujal odstín Guava, jenže než jsem se rozhoupala, tak byl vyprodaný. Tak jsem si řekla, že zkusím ten rudý, ať konečně mám nějakou rudou rtěnku, abych se naučila přestat se bát takové nosit. 
Zatím jsem ji teda měla jen doma při úklidu a vždycky při pohledu do zrcadla jsem se lekla :) 
Jak jsem zjistila, ještě k ní potřebuji pořídit konturku. Jinak jsem s konzistencí i výdrží moc spokojená.

Bobbi Brown - Old Hollywood



A to nejlepší nakonec: dárečky k narozeninám. Teda až na Chanel, ten mi koupila Day už někdy v létě, jenže jsme se do té doby neviděly, tak ke mně připutoval až tento týden.
Dior - Waterlily (och!!), Chanel - Peridot, Alessandro - Midnight Red (dáreček od maminky, který vybírala úplně sama!)
MAC - Azalea Blossom (och!!), tvářenka, po které jsem pokukovala už delší dobu, děsně se mi líbí!

Tak co z mých úlovků byste si také pořídily :)?

12 komentářů:

  1. Mňa už u Nihiridy zaujali laky England. Páči sa mi ich koncept a farby sú dychberúce!
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, já mám zatím jen tyhle holografy, ale až našetřím určitě pořídím další!

      Vymazat
  2. Samé super věci. Ta Bobbi Brown vypadá dokonale. Ach!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi laky A England, ráda bych je zkusila. Kde se dají pořídit? Skvěle vypadá i rtěnka, zřejmě je hodně pigmentovaná, to mám ráda :) Po metalických tužkách Essence jsem také koukala, ráda takové používám od jiné značky, tak určitě časem zkusím i tyto.
    Jo a Péridot má dokonalý dupe u Jessicy pod názvem Iridescent Eye, co jsem tak zahlédla jinde (na thepolishaholic.com). Což nic nemění na tom, že je nádherný!
    Verunka, www.udvouverunek.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A England je odtud: http://www.a-england.co.uk/
      BB rtěnka je hodně pigmentovaná a má dobrou konzistenci.
      Ten Peridot má dupe i nějaký lak od Sephory, ale nepamatuju si název a jsem líná to hledat :D

      Vymazat
  4. Tak jsem schválně šla zkusit otevřít svoje A England laky a naštěstí to jde úplně v pohodě :-) Závidím ti Dior a Chanel a úžasnou maminku, ale to už jsem ti psala :-D Jo a přijde mi, že ten tvůj Essence Taupe má nějak hezčí barvu než ten můj, tvůj mi přijde studenej a můj teplej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti závidím, já si u toho málem ukroutila ruce :D Ten Taupe- nevím, mně se zdá celkem studenej, ale já tomuhle dělení nerozumim, takže těžko říct.

      Vymazat
  5. Já bych byla na větvi nejvíc z těch a-England laků, všechny vypadají totiž dokonale! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty značky laků vůbec neznám tyjo, díky za rozšíření obzorů :)

    OdpovědětVymazat