středa 15. února 2012

Essence - Gold Old Buffy, Into the Dark (Vampire's Love LE)

Laky z už vyprodané upíří kolekce, vím, že s nimi přicházím dost pozdě, ale už jsem vám je slíbila. 


Gold Old Buffy
Základní barva je hodně tmavě hnědá - skoro černá se zlatými šupinkami. Těch je v laku poměrně veliké množství, takže na nehtu krásně vyniknou. Mám ráda tmavé laky a i díky těm výrazným šupinkám se mi dost líbí. Lakuje se bez problémů.

3 vrstvy bez nadlaku

Na sluníčku:



Denní světlo:


Denní světlo s bleskem:



Into the Dark
Tmavě modrý lak se stříbrnými mini šupinkami, základní barva vypadá jako trochu do šediva, ale možná to dělají právě ty stříbrné glittříky. Lakuje se též bez problémů a dobře kryje.


2 vrstvy bez nadlaku:


Na sluníčku:




Denní světlo:




Denní světlo s bleskem:



17 komentářů:

  1. I love them both, too! I have an Italian polish that is the same as the first one.

    OdpovědětVymazat
  2. To sem blázen, v lahvičce jsem Gold Old Buffy ani nevšimla a tady se mi líbí moc moc moc!

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že u tebe se mi líbí GOB poprvé. Teď už bych neodolala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Díky! Já mám tmavý ráda, takže jsem se nerozmýšlela.

      Vymazat
    2. Já tmavý taky miluju, o to ani tak nejde, ale prostě mi přišlo, že to není můj šálek kávy. Ale asi jsem se rozhodla špatně. No, co už. :)
      Mimochodem - kéž by na mně ITD taky takhle vypadal, na mně jde do tmavě modra a z toho nejsem dvakrát hotová... :D Ne, že by se mi nelíbil, ale já chci kurňa barvu jako je v lahvičce. :D

      Vymazat
  4. Pěkný je ten GOB, moc pěkný.

    na oba jsem se velice těšila, pak v konfrontaci s realitou ten modrý jsem dala zpět a ten Gold old buffy to teda bylo rozmýšlení:-) nakonec jsem ho nevzala, mám jen ten vínový.

    ted zpětně bych ten GOB asi už vzala:-)

    (už jen ten fakt, že jsem se musela ROZHODOVAT, asi znamená, že mě zaujal:DD)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj :D
      Já ten modrý brala už ve slevě, takže spíš jen tak na vyzkoušení. GOB se mi líbil moc a nezklamal. Vlastně se mi libí z celé kolekce nejvíc.

      Vymazat
  5. Hehe, nedávno jsem přemýšlela, jestli OB nafotit nebo ne, když už je stejně neaktuální...ale jak tak koukám na tvoje krásný fotky, asi ji brzo nalakuju a nafotím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ach, ten první jsem strašně chtěla a zrovna, když ho u nás měli (což je neskutečné), tak jsem neměla peníze :/ A pak už byl samozřejmě fuč. Je nádherný!

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ten druhý, modrý..úžasná farba..aj tá prvá. No jednoducho z tej kolekcie mi všetky sadli ;-) Mizerná je len ta výdrž, tak sa nad tým hnevám..u mňa je to necelý deň..

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ten modrý mě moc nezaujal ale ten první je opravdu zajímavý

    OdpovědětVymazat