úterý 7. února 2012

Lynnderella - I Can Afford It!

Po lacích od Lynnderelly jsem toužila (a stále toužím) už hodně dlouho, ač ta cena není zrovna lákavá. Jenže na jediném mně známém eshopu s touto značkou llarowe jsou neustále vyprodané. Tenhle jsem vlastně ulovila spíš náhodou, když byl jediný poslední na skladě. Asi nějakým řízením osudu to byl ten, který se mi moc líbil - zelený :)

Obsahuje jen třpytky - menší a větší, nejvíc trávově zelených, a trošku větších fialových a světle oranžových plus ještě pidi holografické. Ani ve 3 vrstvách nekryje, s čímž jsem počítala, a schne samozřejmě do struhadla, takže je třeba vrstvit i nadlak - čím víc, tím líp. Tudíž se spíš hodí na vrstvení, protože bez toho prosvítají nehty, hlavně konečky (viz foto). Mám pro vás jen fotky bez barevného podkladu, protože za prvé jsem ho chtěla vidět samotný a za druhé jsem nějak nenašla ve sbírce vhodného adepta.

3 vrstvy s 2 vrstvami nadlaku Nfu Oh Ultra Shine:

Na sluníčku:



Denní světlo:


Denní světlo s bleskem:


19 komentářů:

  1. Tobě ta zelená tak sluší! Taky mám pár Lynderalla laků na wishlistu, ale tenhle to zrovna není ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že sám o sobě ani po navrstvení úplně nekryje. Byl by dokonalý. Ale i tak vypadá krásně. Líbí se mi.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeeej, tento jediny mam aj ja, asi sme objednavali v llarowe v rovnakom case! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě :D Já tam šmírovala docela často a narazila tam fakt jen na tenhle!

      Vymazat
  4. holy fuck lynnderella na českejch internetech! taky bych jich pár jednou chtěla ulovit, i když tenhle to zrovna neni, ale takovej snow angel, connect the dots, gotta love brains.... hmm...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako já bych klidně chtěla ulovit všechny, ale jaksi je to skoro nemožné.

      Vymazat
    2. no já si občas řikám že to začnu sledovat ten llarowe nebo jak se to píše, ale sem marná a vzpomenu si na to tak jednou za půl roku (no tak dlouho je tam asi nemaj co? no prostě málo) takže ode mě nikomu nehrozí že bych mu je vykoupila hehe.

      Vymazat
  5. Taková zvláštní barva na lak na nehty, ale moc se mi líbí :)
    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, taky si myslím, že ti ta zelená prostě strašně sedí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se k toně hodí! Glitry nemám ráda, ale tenhle vypadá lákavě. Mám doma čerstvě A england Saint George, a hrozně bych ho chtěla na Tobě vidět!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! A vidíš, já si teď A England objednávala, u George jsem hodně váhala, ale nakonec místo něj vzala Dragon. G. si nechám na příští objednávku :)

      Vymazat
    2. Já brala Ascalon, Avalon a SG. Právě jsem váhala nad SG a Order of the Garter, ale zelených moc nemám. Určitě ti ho pak půjčím, protože to zcela nebude barva, kterou bych nosila denně. Ale zatím s A England spokojenost, mám nalakovaný Avalon.

      Vymazat
  8. Ach! Tak ten bych si nechala líbit. Nalákala jsi mě na léto tou barvou ♥

    OdpovědětVymazat
  9. páááni, tak přesně takový lak hledám do své sbírky, trávově zelený a ještě s třpytkama? bomba! tobě sedne dobře, sluší ti a ani tolik neva, že plně nekryje..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem ti mohla "pomoct" s výběrem. Mně taky nevadí, že nekryje ;)

      Vymazat