úterý 7. února 2012

Lynnderella - I Can Afford It!

Po lacích od Lynnderelly jsem toužila (a stále toužím) už hodně dlouho, ač ta cena není zrovna lákavá. Jenže na jediném mně známém eshopu s touto značkou llarowe jsou neustále vyprodané. Tenhle jsem vlastně ulovila spíš náhodou, když byl jediný poslední na skladě. Asi nějakým řízením osudu to byl ten, který se mi moc líbil - zelený :)

Obsahuje jen třpytky - menší a větší, nejvíc trávově zelených, a trošku větších fialových a světle oranžových plus ještě pidi holografické. Ani ve 3 vrstvách nekryje, s čímž jsem počítala, a schne samozřejmě do struhadla, takže je třeba vrstvit i nadlak - čím víc, tím líp. Tudíž se spíš hodí na vrstvení, protože bez toho prosvítají nehty, hlavně konečky (viz foto). Mám pro vás jen fotky bez barevného podkladu, protože za prvé jsem ho chtěla vidět samotný a za druhé jsem nějak nenašla ve sbírce vhodného adepta.

3 vrstvy s 2 vrstvami nadlaku Nfu Oh Ultra Shine:

Na sluníčku:



Denní světlo:


Denní světlo s bleskem: