sobota 25. února 2012

Misa - Coffe Pick Me Up, Office Polish-tics, Working Hard Or Hardly Working

Pár slov ke všem 3 lakům, Coffe... a Office... moc pěkně kryjí, Working... kryje trochu hůř. Všechny se ale lakují dobře. Za zapůjčení všech děkuji Day.

Coffe Pick Me Up
Zajímavá šedo-fialovo-béžová barva, docela decentní.

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:


Denní světlo:

Denní světlo s bleskem:



Office Polish-tics
Tmavě šedo-modrý lak, na fotkách s bleskem jde hodně do modra, ale tak ve skutečnosti nevypadá. 

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:


Denní světlo:

Denní světlo s bleskem:





Working Hard Or Hardly Working
Světlejší šedý krém. Mám pocit, že momentálně nevlastním žádný šedý krémový lak, přitom se mi moc dobře nosí.


2 vrstvy bez nadlaku:


Na sluníčku:




Denní světlo:


Denní světlo s bleskem:



9 komentářů:

  1. Za mě vypadá Office Polish-tics nejlíp, ale všechny jsou moc slušivé! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se líbí ten modrý :) Ale jinak jsou všechny hezké :)

    OdpovědětVymazat
  3. Oni jsou to takové neutrální nosivé barvy, žádná divočina, spíš praktické :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky! Coffee mám a moc se mi líbí, ale fakt bych si na sobě dokázala představit i ty zbylé dvě, jak jsou ty barvy hezky tlumené.

    OdpovědětVymazat
  5. ty jsou ale krásné, hlavně ten prostřední office... tak to je přesně moje barva.

    a nevím jestli jsem ti to náhodou už neříkala, tak ti to klidně řeknu ještě jednou, máš strašně krásné nehty, takové bych chtěla mít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za poklonu! Já si teda myslím, že dost nic moc a hlavně se mi třepí a lámou a teď hodně moc bojuju se záděrkama a suchýma kůžičkama!

      Vymazat
  6. Ahojky, muzu se zeptat kde koupim tuhle znacku laku? Dekuji :). A vazne mas pekny nehty :) Janca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já měla tyhle půjčené. Misu jsem kupovala už velmi velmi dávno (před snížením limitu pro DPH) z transdesign. Teď bohužel nevím, kde ji nejvýhodněji sehnat.

      Vymazat
    2. Aha, ale dekuji za odpoved :)

      Vymazat