středa 1. února 2012

Essence - Icy Princess

Hodil by se asi víc k vánočnímu času, nu ale což, vlastně podle mě se dá nosit kdykoliv :) Abych se přiznala, zakoupila jsem ho jen z důvodu, že žádný celostříbrný lak nemám a Essence je pro mě levná a docela kvalitní volba k tzv. nákupu "abych měla i tuhle barvu ve sbírce".

Jsem s ním moc spokojená, stříbrný foil, který se mi hodně zalíbil. Trochu pruhuje, ale lakuje se dobře a i pěkně kryje.

2 vrstvy bez nadlaku

Na sluníčku:



Denní světlo:

Denní světlo s bleskem:


14 komentářů:

  1. Krásnej:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěknej! :-) Podle mě to, že se stříbrný hodí hlavně/jen na Vánoce je přežitek :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem si ho dneska koupila :) nikdy jsem si ho nevšimla, až teď při ,,slevách"

    OdpovědětVymazat
  4. Taky ho mám a je báječný ;).

    OdpovědětVymazat
  5. :-O Ten je fakt pěkný! Hm, asi se po něm při první příležitosti kouknu ;) Fakt díky holky, nesmím utrácet! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Woew, ten vypadá hodně dobře, ale stejně jak se znám bych ho ani nenosila :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásnej! a já stříbrnou nosim často a ne jen na Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá moc hezky. Já stříbrnou nosím často. A paradoxně na Vánoce bych si jí nedala :D To mám raději třpytkatou červenou nebo zlatou :-)
    To jsi mě navnadila...je mnohem stříbrnější než můj od Rimmelu.

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá hodně dobře, jen škoda, že stříbrnou skoro vůbec nesluším, přijde mi, že mi nesluší, takže koupi všeho, co u laků "smrdí" stříbrnou, se vyhýbám.
    Ale rozhodně bych neřekla, že je jen na Vánoce, všechny laky mají svou správnou chvíli a je úplně jedno, jestli je to v zimě, v létě...

    OdpovědětVymazat
  10. no ja som si ho kupila prave na vianocnu manikuru, ale po tomto clanku ho musim znova vytiahnut!
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  11. tak ten je nádherný! já osobně mám laky od Essence hodně ráda, jsou cenově dostupné a zároveň kvalitní. máš skvělý blog a já, jako milovnice laků na nehty, se na něj budu často a ráda vracet! :)

    OdpovědětVymazat