pátek 3. února 2012

Gabriella Salvete - 157

Kdysi už jsem ho okukovala, ale nekoupila, ale definitivně bylo rozhodnuto, když jsem uviděla fotky u Soni. Barva je světle fialovobílá se světle tyrkysovými pidi šupinkami, které jsou krásné na slunci, ale i při denním světle dávají laku zajímavý nádech. Lakuje se fajn, kryje trochu hůř.

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:




Denní světlo:


Denní světlo s bleskem:


28 komentářů:

  1. Moc pěkný..asi se po něm podívám..opět krásně nalakováno ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je nádhernej:-)
    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Delete! Delete! Delete! Nemám love, tak buď si vás všechny smažu nebo budete dávat hnusné laky, rozuměla?!

    OdpovědětVymazat
  4. Dokonalej, jeden z nejhezčích GS laků!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, ale co jsem tak okukovala ostatní, taky nejsou vůbec marný!

      Vymazat
  5. Ok, já nejsem na fialový prakticky v jakýmkoliv provedení, ale tenhle mi normálně připomíná období, kdy jsem byla malá a toužila se stát pronceznou... :)
    Rozhodně se po něm porozhlédnu... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Princeznovskej by klidně mohl být! Není to veliká investice, takže ho určitě prozkoumej :)

      Vymazat
    2. Pro mne je zase vílí a éterický (ale asi i proto, že dávám slabší vrstvy) =)

      Vymazat
  6. This is so soft and pretty, I love it!

    OdpovědětVymazat
  7. Dneska mi přišel a už se těším domů, až nalakuju :D Je dokonalej :)

    http://labradoora.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda je! Jak psala viennettka, jeden z nejkrásnějších GS laků!

      Vymazat
  8. Tak jsem si ho taky musela poridit, uz se tesim az na nalakuju.

    OdpovědětVymazat
  9. ten je úžasný tak ten si zajtra tiež kúpim ...som teda riadne zaťažená na ružové a takúto studenú ružovú ešte nemám ...ono to vo flaštiečke vyzerá inak než keď to človek vidí nalakované a to pak okolo toho laku chodíš v obchode aj pár mesiacov a rozmýšľaš či ti to za to stojí ho kúpiť alebo nie ...tak uvidíme či ho budú mať

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je spíš do fialova, ale i tak je moc krásný. Držím palce, ať ho koupíš :)

      Vymazat