čtvrtek 13. září 2012

SpaRitual - Alchemy a srovnání s China Glaze - White Cap

SpaRitual Alchemy je z kolekce Gold z léta 2012, obsahuje celkem 6 odstínů a všechny obsahují reálné částečky zlata. 

Zakoupila jsem si ho na veletrhu Interbeauty, protože mě zaujal hned na první pohled. 
Barva je bílo-perleťovo-zlatá, vlastně jsou to minišupinky (se shimmerem?). Na sluníčku je hezky zářivý, ale i při denním světle je úžasný, protože je mnohem více vidět ta zlatá barva a nehty vypadají jako šperky - částečně se mi to podařilo zachytit na poslední fotce.

Lakování bylo bezproblémové, bohužel nekryje, takže jsem dávala 3 vrstvy a i tak prosvítají nehty. Pak jsem ho lakovala znovu a dala i rychleschnoucí nadlak, ale i s ním hůře schnul. Viennettka ho zkoušela na nehet na veletrhu přes světlý růžový a bylo to nádherné, takže bude dobrý i na vrstvení.
Z barvy jsem přes nějaká menší negativa nadšená a hned jsem si ho nalakovala na všechny nehty.

Laky SpaRitual je možné v ČR zakoupit v eshopu www.sparitual.eu, ten má kamenný obchod v Brně, a dále v některých obchodech v ČR (seznam též na stránkách).


3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Ve stínu:





Už na veletrhu mi některá z holek Dejnička říkala, že je podobný China Glaze White Cap, takže jsem udělala srovnání. CG (ne)kryje skoro stejně, obsahuje méně zlaté - na nehtu je více vidět bílá. Bohužel se mi zdá, že z fotek to není tolik patrné, ale i bez sluníčka je jednoznačně zářívější SpaRitual.

SpaRitual Alchemy vs. China Glaze - White Cap
oba laky 3 vrstvy bez nadlaku:
ukazováček a prsteníček - China Glaze White Cap
prostředníček a malíček - SpaRitual Alchemy

Na sluníčku:




Ve stínu: