neděle 9. září 2012

Hits - Apple, Candy e Fizzy (Hello Kitty coleção/kolekce)


Hoje mostrarei a vocês algumas cores que comprei da coleção Hits - Hello Kitty.
Essa coleção que foi lançada dia 29/08 fez a cabeça das meninas do Brasil e todas, inclusive eu, ficaram apaixonadas pelas cores e vidros fofos. Com certeza quero todas!! =)
Vamos as fotos dos esmaltes que comprei: Apple, Candy e Fizzy

Dnes vám ukáži některé barvy z nové kolekce Hits - Hello Kitty. Byla vydána 29.8. a všechny holky v Brazílii, včetně mě, byly nadšené z barev a roztomilých lahviček. Určitě je chci všechny!! =)
Teď se podívejte na ty, které jsem zatím koupila: Apple, Candy a Fizzy



 



Coloquei no dedo anelar um esmalte da Kleancolor/Na prsteníčku s lakem od Kleancolor:

3 komentáře:

  1. ten prvni/cervenej je nejvic super!
    Ten se mi zalibil a brala bych ho taky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych brala všechny tři. Jsou v tak roztomilém balení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ani tolik nezaujaly ty barvy jako to balení :)

      Vymazat