sobota 15. září 2012

Hits - Mari Moon Glitter Shock kolekce

Olá leitores!! Hoje mostraremos a vocês a coleção da Hits Mari Moon Glitter Shock. Essa coleção é uma graça e foi lançada alguns dias. Só consegui trazer as cores agora, porque tive um problema com a loja virtual da marca: comprei os esmaltes assim que lançaram mas meu pacote foi extraviado, então, a marca Hits se comprometeu a enviar um novo pacote. Ainda bem que este chegou tudo certo... assim posso mostrar aqui para vocês. =)
Vamos as cores:

Ahoj všem!! Dnes si prohlédneme kolekci Hits Mari Moon Glitter Shock, která byla vydána před několika dny. Bohužel vám je ukazuji se zpožděním, protože byl problém s eshopem značky: koupila jsem si kolekci ihned, jak vyšla, ale balíček se ztratil, naštěstí mi poslali nový balíček, který dorazil. Jsem ráda, že vše dopadlo v pořádku a mohu vám kolekci ukázat. =)


Cupcake

Suspiro

Cheesecake

Banana Split



 

 Achei as cores bem bonitas, mas devem ser usadas com uma base por baixo porque são pouco pigmentadas. 
O Banana Split é  bem parecido com o Circus Confetti da Essence mas seus glitters são maiores.

Myslela jsem, že budou lépe krýt, ale je potřeba použít ještě nějaký lak pod, protože nejsou pigmentované.
Banana Split je podobný Circus Confetti od Essence, ale jeho třpytky jsou větší.


8 komentářů:

  1. Ach! Cupcake je nádherný! A Cheesecake by s nějakým fialovým podkladem vypadal taky super.

    OdpovědětVymazat
  2. Very cute polishes Bruna! I like the first one :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky se mi moc líbí Cupcake a Cheesecake :))

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny jsou překrásné, ale nejvíc mě zaujal ten druhý :).

    OdpovědětVymazat
  5. I want Cupcake and Banana Split!

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat