sobota 1. září 2012

Catrice - Dirty Berry

Olá leitores!! Hoje vou mostrar a vocês um esmalte lindo que ganhei da Mina: o Dirty Berry da Catrice.
Eu conheci a Mina depois de ganhar um sorteio em seu antigo blog, já faz algum tempo, e depois ficamos amigas :) Já é a segunda vez que trocamos presentes (eu mando produtos brasileiros para ela e ela me manda marcas tchecas e outras internacionais) e eu adoro toda vez que ela me manda algo... é tudo lindo!!!!
Essa semana chegou meu super pacote da República Tcheca, no qual Mina e Barbora, mandaram esmaltes e makes e veio essa beleza que vou mostrar para vocês hoje.
 O Dirty Berry é um roxo lindo e discreto e que no sol chega a ter algumas partículas holográficas. Este esmalte é bem pigmentado e com 2 camadas já cobre bem a unha, além disso sua duração é ótima.

Ahoj čtenáři! Dnes vám ukážu krásný lak, který jsem dostala od Mína: Dirty Berry od Catrice.
S Mínou jsem se seznámila před delší dobou poté, co jsem vyhrála její giveaway. Od té doby jsme dobré přítelkyně :) Už podruhé jsme si vyměnily dárky (já jsem poslala brazilské produkty a ona české a zahraniční) a já se vždycky moc těším, když mi něco posílá... všechno je krásné!!!!
Tento týden mi dorazil super balík z České republiky od Míny a Borůvky, poslaly mi plno krásných laků na nehty a kosmetiky. Dirty Berry se mi moc líbí a proto vám ho musím hned ukázat.

Při běžném světle je to jemná fialová, ale na sluníčku se ukáží holografické části. Je velmi dobře pigmentovaný, kryje ve 2 vrstvách a kromě toho dobře drží.






2 komentáře: