pátek 5. října 2012

SpaRitual - Conglomerate

Lak z kolekce Rock pro 2012, který jsem koupila na veletrhu Interbeauty. Zajímavostí celé kolekce je, že každý z laků obsahuje Rhyolite ze sopečného magmatu.

Zaujal mě okamžitě svou unikátností a mám dojem, že podobný vůbec neexistuje. Základní barva je tmavošedá, obsahuje hodně zlatých mini třpytek a pak větší bílé a černé třpytky. Je hodně pigmentovaný, akorát ty větší třpytky mi dělaly trochu neplechu u kůžiček, protože vykukovaly :)
Ale jinak jsem naprosto spokojená a nadšená, ideální podzimní lak, který ale není nudný!

O esmalte da coleção Rock. Eu comprei no Interbeauty. Eu acho que é uma cor única - a cor base é cinza escuro,com mini-brilhos ouros e brilhos branco e preto. É muito pigmentado, passei 2 camadas e usei o top coat. É perfeito para outono. Eu amo :)

2 vrstvy s nadlakem:

Na sluníčku:




Ve stínu: