pondělí 1. října 2012

Essence - Chic Reloaded 122

Jediný pořízený lak v nových lahvičkách od Essence je č. 122 s názvem Chic Reloaded. Zaujal mne rozhodně barvou a duochorome efektem. Základní barva je tmavo šedivá se zeleným, fialovým a jakýmsi červeným duochrome shimmerem. 
Je pigmentovaný, takže mi stačily 2 vrstvy. Lakuje se dobře, ale nový Essence štěteček mi moc nevyhovoval, je na moje nehty až moc veliký. Navíc jsem pravděpodobně měla smůlu, protože byl i trochu rozježený. Nicméně lahvičky se mi líbí, ale nějak mi vadí, že se nebudou hodit k těm původním. Mám ráda, když je mám v helmerovi všechny u sebe a jsou jeden jako druhý.
No ale když to vezmu kolem a kolem, je to za tu cenu moc pěkná barva!

Essence Chic Reloaded é cinza escuro. Ele tem um brilho duochrome verde, roxo e vermelho. Sua pigmentação é ótima. Eu não gostei do pincel pois é grande para minhas unhas... Mas a cor eu realmente gosto!

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:

Ve stínu: