pondělí 1. října 2012

Essence - Chic Reloaded 122

Jediný pořízený lak v nových lahvičkách od Essence je č. 122 s názvem Chic Reloaded. Zaujal mne rozhodně barvou a duochorome efektem. Základní barva je tmavo šedivá se zeleným, fialovým a jakýmsi červeným duochrome shimmerem. 
Je pigmentovaný, takže mi stačily 2 vrstvy. Lakuje se dobře, ale nový Essence štěteček mi moc nevyhovoval, je na moje nehty až moc veliký. Navíc jsem pravděpodobně měla smůlu, protože byl i trochu rozježený. Nicméně lahvičky se mi líbí, ale nějak mi vadí, že se nebudou hodit k těm původním. Mám ráda, když je mám v helmerovi všechny u sebe a jsou jeden jako druhý.
No ale když to vezmu kolem a kolem, je to za tu cenu moc pěkná barva!

Essence Chic Reloaded é cinza escuro. Ele tem um brilho duochrome verde, roxo e vermelho. Sua pigmentação é ótima. Eu não gostei do pincel pois é grande para minhas unhas... Mas a cor eu realmente gosto!

2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:

Ve stínu:

12 komentářů:

  1. už mi bylo po tvých nehtíkách smutno ;-) tento lak jsem si pořídila taky a moc se mi líbí a jsem s ním vcelku spokojená. ještě jsem lakovala jeden, teď nevím název a ten mě zklamal výdrží :-( hned druhý den musel jít dolů. tak jsem zvědavá na ty další čtyři co ještě mám. ale raději bych brala ty staré lahvičky, docela mi chybí :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn, jsem nějaká lenivá :) Já výdrž řešit nemusím, takže OK :D

      Vymazat
  2. Ale jo, barva je to úžasná. :) Ale na 75% to bude jenom jenom díky tvým rukám. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, no zrovna ty máš co říkat :D Na těch tvých vypadá naprosto všechno dokonale!

      Vymazat
  3. Já jsem si od essence ještě žádný nepořídila a upřímně mě to ani moc neláká :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím z těch nových, ty staré jsem měla moc ráda, ale nerada si zvykám na nové věci :D.

      Vymazat
  4. Lindo esse esmalte, adorei o efeito Duocrome dele.
    Beijo

    OdpovědětVymazat
  5. tak jako vypadá pěkně, to ne že ne:-)! přijde mi, že ti dost sedí.. nádherně se třpytí.:-)
    já se teď v těch nových essence lacích moc nechytám:/ pěkné jsou, ale nějak nemůžu vybrat, zatím nemám žádný...

    OdpovědětVymazat
  6. Barva moc pěkná. To já z těch nových lahviček teda moc odvázaná nejsem a zařekla jsem se, že si žádnej natruc nekoupím. Nakonec jsem ale podlehla a jeden jsem si pořídila, protože jsem ho viděla u Viennettky a moc se mi zalíbil.

    OdpovědětVymazat