úterý 23. října 2012

Hits - Glitter World (nová kolekce)

Olá meninas! Hoje vou mostrar a vocês o lançamento bombástico da Hits aqui no Brasil: a coleção Glitter World.
Genteeeeee o que é isso!!? para tudo!!! que coisa rica essas cores... Chega de conversa e vamos conferir os esmaltes:

Dnes přináším promofotky nové kolekce Hits: Glitter World. Není nádherná? Chci všechny!!! Úžasné glittrové barevné laky... Podívejte se na obrázky:





10 komentářů:

  1. Jů glitry, to by bylo přesně pro mě :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Já chci taky všechny! Škoda, že jsou ty potvory tak malý a drahý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jsou malý mi nevadí, ale ty ceny pro nás jsou už horší. Ale stejně asi neodolám Káhiře a Amsterdamu :D

      Vymazat
  3. To by se lakovalo, kdybych to uměla a kdyby mi lak vydržel dýl než jeden den... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No hele to nemusí být problém, protože mně taky nevydrží dýl jak den :D

      Vymazat
  4. new york a viden!! :-)
    akorat teda pro nas pragocentriky - kde je pragl??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo!!! Tak to by mě taky zajímalo :D
      Bez Prahy je to kolekce o ničem!!!!

      Vymazat
    2. tak at to kurna napravěj, jinak je to ztracený :D
      nebo specielně česká edice by taky nebyla špatná !
      plzeňské jantarové odlesky, ostravské šedé tóny....:-)

      Vymazat