pátek 26. října 2012

Mína: Co nového v mé sbírce

Orly z dnešní pošty - péči o nehty jsem od této značky zatím nezkoušela - krom sušiče Sec n Dry, který mám moc ráda, protože schne rychle ale nežere mi konečky jako Seche. 

Jsem hodně zvědavá na Nailtrition, což by měl být zpevňovač a podporovač růstu nehtů. Pak jsem objednala Nail Defense, což je zpevňující podkladový lak. Ještě jsem riskla Bonder, popisovaný jako podkladový lak, ale co jsem se na FB ptala, tak ho skoro všechny uživatelky pohanily :)) No uvidíme... jdu ho dnes zkusit.



Dalším je úlovek Nfu Oh 61, po kterém hodně dlouho toužím, ale z US vyjde docela draho, nakonec jsem ho chytla za hodně dobrou cenu, na Omlazení, juch!!

A to nejlepší na konec: 
laky, pigmenty a krém na ruce z Brazílie od mojí Bru :)) 

Zkoušela jsem všechny na vzorníčky a nejkrásnější je holograficko-třpytková tmavá Impala (dolní řada, 5. zleva), pak samozřejmě holo Jade a krásná korálovo-růžová krémovka Hello Kitty od Hits. Hlavně nesmím zapomenout na Risque v modro-tealovém odstínu se jménem Husky ♥ - ten nemít, tak jsem nešťastná ;)


Můj husky zde:

Pigmenty ByFemme:
na větvi jsem z neonové zelené a růžové, barevně jsou super a dlouho jsem chtěla nějaký neonový stín; pak určitě stříbrný holografický. Krásné jsou taky ty bílé - na fotce to není vidět - ale mají zelené nebo modré a myslím růžové odlesky.


Taky jsem na FB nakousla, jestli by se hodila malá giveaway. Tak vězte, že mám 3 laky od Bru z Brazílie, které jsou právě do ní určeny! Jen je vyfotím a pak už budete moci soutěžit!
Hezký víkend!!!