pátek 26. října 2012

Mína: Co nového v mé sbírce

Orly z dnešní pošty - péči o nehty jsem od této značky zatím nezkoušela - krom sušiče Sec n Dry, který mám moc ráda, protože schne rychle ale nežere mi konečky jako Seche. 

Jsem hodně zvědavá na Nailtrition, což by měl být zpevňovač a podporovač růstu nehtů. Pak jsem objednala Nail Defense, což je zpevňující podkladový lak. Ještě jsem riskla Bonder, popisovaný jako podkladový lak, ale co jsem se na FB ptala, tak ho skoro všechny uživatelky pohanily :)) No uvidíme... jdu ho dnes zkusit.



Dalším je úlovek Nfu Oh 61, po kterém hodně dlouho toužím, ale z US vyjde docela draho, nakonec jsem ho chytla za hodně dobrou cenu, na Omlazení, juch!!

A to nejlepší na konec: 
laky, pigmenty a krém na ruce z Brazílie od mojí Bru :)) 

Zkoušela jsem všechny na vzorníčky a nejkrásnější je holograficko-třpytková tmavá Impala (dolní řada, 5. zleva), pak samozřejmě holo Jade a krásná korálovo-růžová krémovka Hello Kitty od Hits. Hlavně nesmím zapomenout na Risque v modro-tealovém odstínu se jménem Husky ♥ - ten nemít, tak jsem nešťastná ;)


Můj husky zde:

Pigmenty ByFemme:
na větvi jsem z neonové zelené a růžové, barevně jsou super a dlouho jsem chtěla nějaký neonový stín; pak určitě stříbrný holografický. Krásné jsou taky ty bílé - na fotce to není vidět - ale mají zelené nebo modré a myslím růžové odlesky.


Taky jsem na FB nakousla, jestli by se hodila malá giveaway. Tak vězte, že mám 3 laky od Bru z Brazílie, které jsou právě do ní určeny! Jen je vyfotím a pak už budete moci soutěžit!
Hezký víkend!!!


24 komentářů:

  1. Hele, nejsou tam dole ty laky pro moje znamení?:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Na Orly peci sjem zvedava, psik je jako vzdy uchvatny a na giveaway se tesiiiim :)

    OdpovědětVymazat
  3. Umí on stát vůbec nějak jinak než jako aristokrat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že jo! Dostat ho do nějaký fotogenický polohy je nadlidský úkon :D

      Vymazat
  4. Wow těch pigmentů!!! osobně žádné mít nemůžu kvůli kontaktním čočkám. Ty laky Impala mají krásné odstíny, hlavně ten citronově žlutozelený. Škoda, že se u nás nedají sehnat. A Nfu Oh vypadá hodně hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, Impala se mi hodně líbí i tvarem lahviček :)) A vůbec - v Brazílii je fakt obří výběr domácích značek, o tom si můžem nechat jen zdát. Nfu je prostě holoklasika!

      Vymazat
    2. Ty lahvičky jsou hrozně zajímavý. A asi i praktický, protože jsou malý, tak je reálná (samozřejmě víme nereálná :D) šance je spotřebovat. Kolik mají ml?

      Vymazat
    3. Impala mají 7,5 ml, ale co znám bra. značky, tak jsou vždycky menší oproti klasickým 15 ml, což mi přijde dobré. A hlavně místní ceny jsou přímo skvělé...

      Vymazat
    4. 7,5 to je dobrý :) Nj ono stačí jet do Německa a už tam jsou ceny parádní. Že my máme tak malý platy a vše dražší... Tak si je hezky užij a už se těšim, až ten třpytivý a žlutý nalakuješ a ukážeš nám ho :)

      Vymazat
  5. Péče - doufám, že bude nějaká tak dobrá, že si zaslouží vyznamenání.
    Bože to je krásný stříbrný lak!!!
    Ááách, ííích, óóóch - brazilské ťuťuňuňu věcičky - Slint!
    Pes hrdina - jinak si ho ani neumím představit.
    Škoda, že s pigmenty neumím pracovat
    Pěkný víkend :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky doufám, protože laky Orly umí moc pěkné!
      Stříbrný lak je hlavně holografický, a to úžasně!!!

      Pejsan - no hrdina bych ho nenazvala, spíš krasavec :))))

      Já taky s pigmenty neumím pracovat a když jsem to říkala Borůvce tak povídala, že holt začnu no ;)

      Vymazat
  6. Nééé, já Bonder chválím kudy chodím! Vážně - díky němu mi vydrž hezké nehty relativně dlouho (tedy, "dlouho" na mé poměry), jiné podlaky, co jsem zkoušela, byly nic moc, tenhle už z ruky nedám.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně někdo s pochvalou Bonderu :)) No už ho mám na packách, tak uvidíme, jak přežije víkend!

      Vymazat
  7. Aaaach, Jade!!! Aaaach Nfu! Aaaach pigmenty! A ten čenich! :))

    OdpovědětVymazat
  8. orly mám rada dobré odtiene
    havo je najkrajší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, já mám taky Orly laky ráda!

      Děkujeme (on to ví) :D

      Vymazat
  9. Taky musím pohanit Bonder. Jsem zvědavá na tvoji zkušenost, já ho měla v mini balení 5,3 ml a stejně ho nedodělám, nesnesu to, jak mám po něm oranžové nehty.
    ÁÁÁ těch laků od Bru :).
    A jinak na omlazení jsem taky koukala po Nfu Oh, ale tom růžovém, málem byl můj..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě mě štvalo, že lak se mi s ním dal sloupnout celej po půlce dne..a to se mi s jiným podlakem nestává, ale snad budeš mít lepší zkušenosti :)

      Vymazat
    2. No zatím negativů na Bonder je víc, ale tak už ho mám, tak ho otestuju, kdyžtak poputuje k Veru :))

      Já bych chtěla všechny holo Nfu, ale zatím mám jen 2, tak se musím víc snažit ;)

      Děkuji za komentář!

      Vymazat
  10. ten Nfu..... aaach..... nadhera:-)
    a holograficky stribrny pigment - no tak to snad ani nejde dost aaaachat:D
    a ten růžový... uplne me nadchl:-)

    OdpovědětVymazat